Vlak vykolejil prvním podvozkem prvního vagonu za lokomotivou, potvrdil iDNES mluvčí Českých drah Pavel Tesař.
Příčinu nehody vyšetřuje policie, Generální inspekce Českých drah a Drážní inspekce. Mluvčí Pavel Tesař vyloučil, že by ji zavinily poškozené koleje. Způsobenou škodu si netroufl odhadnout.
Na místo dorazil jeřáb, který vagon vrátil na koleje, aby mohl být odtažen. Podle železničářů byl rovněž mírně poškozen železniční svršek, který bylo nutné prohlédnout a opravit.
Vrchní přednosta plzeňské Správy dopravní cesty Miroslav Krutina řekl ČTK, že jeho pracovníci prošli asi dva kilometry trati směrem na České Budějovice. Objevili několik poškozených pražců a uražených šroubů.
Provoz na trati se podařilo obnovit ve tři čtvrtě na tři. Vlaky mezi Plzní a Českými Budějovicemi nabraly zpoždění až několik desítek minut.
U Nezvěstic na Plzeňsku vyšinul rychlík z Českých Budějovic. Trať stála sedm hodin. (11. listopadu 2003) |
U Nezvěstic na Plzeňsku vyšinul rychlík z Českých Budějovic. Trať stála sedm hodin. (11. listopadu 2003) |
U Nezvěstic na Plzeňsku vyšinul rychlík z Českých Budějovic. Trať stála sedm hodin. (11. listopadu 2003) |