"Pospíchejte večer domů a sledujte situaci kolem zemětřesení. A nezapomeňte si k tomu objednat KFC menu, které vám doručíme až domů," informovala krátká zpráva, kterou společnost zveřejnila na sociální síti Twitter.
Příspěvek byl během krátké chvíle smazán, během pár hodin si už o něm ale na internetu povídalo celé Thajsko. Drobný reklamní šprým způsobil celonárodní pobouření.
"Člověka, který za touto reklamou stojí, by měli okamžitě vyhodit, protože nemá žádný rozum ani zodpovědnost," stěžoval si podle agentury AFP jeden z rozčilených Thajců na webu.
Společnost se ještě ve čtvrtek na svém twitterovém účtu za nepatřičný příspěvek v době hrozící katastrofy omluvila.
Varování v Thajsku stejně jako v jiných státech, které omývají vody Indického oceánu, spustilo zemětřesení o síle 8,6 s epicentrem severně od ostrova Sumatra.
Svět se několik hodin obával, že otřesy způsobí mohutné tsunami podobné tomu, které si v roce 2004 vyžádalo přibližně 230 tisíc lidských životů.
V Thajsku tehdy zahynulo přibližně 5 400 lidí. Nic takového se ve čtvrtek nestalo. Pouze Indonésie napočítala pět mrtvých, kteří v nastalé panice po otřesech podlehli infarktu.