Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Fiktivní reklamní agentura spojila SuperVáclava s kampaní na kamery

  18:40aktualizováno  26. října 14:40
Akce Karla Maříka alias SuperVáclava byly reklamní kampaní na speciální sportovní videokamery, oznámila na svém webu skupina mladých kreativců Volný radikál. Jenže pak přiznala, že si autorství kampaně vymyslela, aby vyvolala diskusi o guerilla marketingu.

Karel Mařík alias SuperVáclav | foto: iDNES.cz

Volný radikál na svém webu v pondělí uvedl, že se myšlenkou superhrdiny, který své skutky zveřejňuje na internetu, inspirovala u obdobné kampaně na Slovensku. Kampaň vydával za své dílo, načež tuto informaci zveřejnila řada médií.

Po dvou dnech Volný radikál uvedl, že se SuperVáclavem nemá nic společného a jeho spojení s reklamou na sportovní videokamery je vymyšlené. Fiktivní reklamka tvrdí, že jen využila anonymitu internetu. 

Fotogalerie

"Právě díky ní jsme se ke kampani mohli přihlásit a tak ji prakticky zrušit... Jsme přesvědčeni, že se o reklamní kampaň jedná – je jen otázkou času, kdy produkt či reálná reklamní agentura celou akci zveřejní (bude-li to mít po našem zásahu ještě vůbec cenu)," podotkl Volný radikál v prohlášení na svém webu.

Spekuluje se, že SuperVáclav propaguje videokamery GoPro, jenže jejich distributor jakékoliv spojení s ním odmítá. "Plně se od SuperVáclava a Volného radikálu distancujeme," uvedl na dotaz iDNES.cz distributor.

Rozčilen je i "pouliční hrdina". "Vyhlašuju hon na agenturu Volný radikál. Zjistěte mi, kdo za tím stojí. Lžou, že jsem reklama na kamery a špiní moje jméno. Chci se mstít," uvedl ve svém profilu na Facebooku.

SuperVáclav, za jehož maskou se podle všeho skrývá šestatřicetiletý Karel Mařík, v posledních týdnech pomazal exkrementem pejskaře, který neuklidnil po svém mazlíčkovi, nebo kvůli nesouhlasu s projektem elektronických knížek IZIP vysypal hnůj před VZP.

Minulý týden nepříliš věrohodně odmítal, že se v masce SuperVáclava skrývá zrovna on. Pořadatel dětských táborů se přitom v minulosti velmi podobných reklamních aktivit už účastnil.

Autor:






Hlavní zprávy

Hádej, kdo bude babička?
Hádej, kdo bude babička?

Jak se změní vztah s matkou po narození dítěte

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.