Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Tesla vynalezl elektromobil. Od té doby ho hlídali agenti

  0:01aktualizováno  0:01
Pokud se někdo někdy skutečně zajímal o alternativní zdroje energie, musí se jen divit, jak je možné, že jsme ještě vůbec závislí na takzvaných klasických zdrojích energií. Ve skutečnosti se vlastně nejedná o žádný zdroj energie, který by sám o sobě zdrojem jakékoli energie byl.
(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto: Profimedia.cz

Studenti čtou a píšou noviny

Tento text vznikl jako studentská práce. iDNES.cz neovlivňuje obsah těchto článků a není­ jejich autorem.

Jedná se pouze o materiály, vesměs přírodního charakteru, které se následně k výrobě energie používají. Uhlí - teplo a elektrická energie; ropa - pohonné hmoty; sluneční záření - přes kolektory získávání elektrické energie... Hlavně jde tedy o energii samotnou.

Nikola Tesla, jeden z nejdůležitějších a největších vynálezců a myslitelů všech dob, již téměř před 100 lety dokázal, že jsme obklopeni nevyčerpatelnou zásobárnou volně dostupné kosmické energie.

Studenti čtou a píší noviny

Studenti píší o svých životech, jak budou vypadat za dvacet let. Lidské plány mohou být ušlechtilé, ale souběh okolností je může změnit ve zkázu. Člověk nemá být slepý k tomu, co se kolem něj děje, ale nesmí sahat k radikálním řešením.

Dokázal, že tuto energii lze volně přijímat, zpracovat a teleportovat (bez použití jakýchkoli vodičů, drátů apod.) bez ztrát kamkoli a na jakoukoli vzdálenost. Existuje dokumentace stavby jeho elektrárny na teleportaci energie. Poté by stačila pouze přijímací stanice na spotřebitelském místě, domu, podniku atd. Celý projekt byl ale zastaven, patent přeplacen a celá elektrárna zničena ještě před dokončením. Sci-fi? Ale vůbec ne!

Tak například v roce 1937, tedy v období, kdy byl již známý princip elektromobilu, předvedl Nikola Tesla na zkušebním okruhu v Kanadském městě Niagara Falls za přítomnosti stovek diváků a odborné veřejnosti svůj elektromobil. Do té doby byla problémem elektromobilů obrovská váha baterií, dojezd a rychlost. Dosahovaly pouze kolem 30 až 40 kilometrů v hodině. Dojezd byl zanedbatelný.

Nikola Tesla předvedl automobil, který jezdil po okruhu bez přestání průměrnou rychlostí 137 kilometrů v hodině! Bez jakýchkoli viditelných baterií, o minimální váze, jen s "malou podivnou anténkou" na střeše auta.

Nikola Tesla žil de facto až do smrti v USA v domácím vězení, pod neustálou kontrolou tajných agentů. Proč asi?

Kristina Paula Růžička,
SŠ Kostka, Vsetín



Trump ohrožuje světovou bezpečnost, řekl historik Lukeš v Rozstřelu





Hlavní zprávy

Další z rubriky

Burka, nikáb
STUDENTI: Doběhla poslední, i tak jí tleskali

V dnešním světě na každém kousku naší planety žijí lidé, všichni jsme stejní, ale zároveň jsme úplně odlišní. Lišíme se barvou pleti, svou výchovou, zvyky,...  celý článek

Ilustrační snímek
STUDENTI: Sjednotit svět? Co něco těžšího?

Z celého světa každý den slýcháváme zprávy o krvavých konfliktech, tyranských vládách a náboženských fanaticích, ale jak dosáhnout toho, aby všichni dodržovali...  celý článek

Soumrak se blíží, obyvatelé Rávalpindí mlsně okukují pochoutky, které nabízejí
STUDENTI: Návštěva v cizině mě obohatí a ukáže, že chci žít doma

V dnešní době, kdy si každý dělá opravdu co chce a jak chce, jsou představy o přizpůsobování přinejmenším naivní. U lidí, kteří žijí v jiné zemi než ve své...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.