Stříbrokopecké bakterie

aktualizováno
-
Bakterie, které žijí na rudě obsahující stříbro a dokonce tento kov používají pro stavbu svých buněčných stěn, objevil tým vědců ze švédské Univerzity v Uppsale, vedený Tanjou Klausovou. Jak objevitelé připustili ve své odborné zprávě v časopise Proceedings of the National Academy of Sciences, nemají potuchy, proč se tyto mikroorganismy stavějí právě ze stříbra, které je jinak pro většinu mikrobů jedovaté. Nicméně vědci doufají, že by se takové bakterie daly použít k získávání částeček stříbra využitelných v mikroelektronice.

Svědek natočil zásah policie po útokuv Barceloně
Jindy rušná barcelonská třída La Rambla je po teroru prázdná

Vždy rušná barcelonské metropole tepna La Rambla se po čtvrtečním odpoledním teroristickém útoku téměř vylidnila. Policie ji uzavřela, aby našla útočníka nebo...  celý článek

Policie na místě, kde řidič najel do davu lidí  (20. prosince 2016)
Útoky automobilem v Evropě se za poslední rok prudce množí

Evropa zažila za poslední roky už mnoho útoků provedených automobily, většinou s teroristickým motivem. Téměř polovina z nich se však stala jen za poslední...  celý článek

Odstranění sochy generála Roberta Leeho v New Orleans (19. května 2017)
Sochy prapradědečka patří do muzea, souhlasí potomek generála Leeho

Potomek konfederačního generála Roberta Leeho souhlasí s tím, aby sochy jeho předka zmizely z veřejného prostoru. Svým prohlášením reagoval Robert Lee, který...  celý článek

Vyfoťte, vystavte, prodejte

Prodávejte jednoduše přes mobilní aplikaci Bazar eMimino.cz.