Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Strany dokončují televizní šoty

  0:01aktualizováno  0:01
Přesně za čtrnáct dní začnou strany útočit na voliče nejen z billboardů či z náměstí českých měst, ale i z televizní obrazovky. 29. května totiž začne veřejnoprávní televize vysílat stranické předvolební šoty. Všem stranám a politickým hnutím, které se zaregistrovaly do letošních voleb, zaručuje prostor v televizi zákon. Většina stran tak v tuto chvíli již na svých spotech finišuje. Skoro žádná však nechce prozradit, čím letos překvapí voliče. Všechny pouze svorně tvrdí, že "to bude veliké překvapení ".

Sociální demokraté počítají s tím, že do svých "volebních okének" začlení i ústřední postavu své kampaně - animovanou postavičku Socánka. "Naše spoty budou úplně odlišné od minulých spotů. Ve všech klipech se objeví náš volební Socánek, který bude rozpohybován," tvrdí místopředsedkyně strany Milada Součková. "Kandidáti ani pan předseda se tam objevovat nebudou," doplňuje Součkovou volební manažer ČSSD Karel Kobes.

ODS na rozdíl od vládních sociálních demokratů s žádnými postavičkami nepočítají. "Nebudou to pohádky, bude to ze života," tvrdí volební manažer ODS Miroslav Beneš. "Nejdeme do žádné složité konstrukce. Snažíme se, aby to bylo jednoduché," dodává.

Koalice je ochotna prozradit pouze to, že v jejích klipech se neobjeví "nikdo živý". Podle volebního manažera Patrika Nachera by všechny klipy měly být animované. "Klipy zatím dokončujeme, budou hotové kolem 24. května," sdělil manažer Nacher.

Koalice také na výrobu televizních spotů vynaloží nejvíce peněz. "Bude to částka do dvou milionů korun," tvrdí Nacher. ODS letos podle Beneše na spoty vyčlenila částku ve stovkách tisíců. ČSSD ještě dokonce o jeden řád méně. "Bude to suma v desítkách tisících," tvrdí manažer Kobes.

Jedinou parlamentní stranou, která letos spoty nepředstaví, budou komunisté. "Částku na spoty, tedy padesát tisíc korun, jsme věnovali na Dětský dům v Mostě. Na obrazovce proto bude pouze toto sdělení," tvrdí poslankyně Zuzka Rujbrová.
Česká televize bude šoty vysílat každý den s výjimkou neděle.

"Odvysíláme celkem čtrnáct hodin," říká Nikolaj Savický z České televize. "Začneme vysílat 29. května odpoledne od tři čtvrtě na tři do čtyř. Každý všední den pak až do 11. června vždy ve stejný čas," říká Savický. Více než hodinový seriál spotů televize odvysílá také v sobotu 1. a 8. června pět minut po poledni.

Autoři:






Hlavní zprávy

Další z rubriky

Řetězový most v Budapešti
100 POHLEDŮ: Skladiště pod elegantním mostem v Budapešti

Pro období let 1890 až 1914 se vžilo označení Belle Époque - „krásná doba“. Právě v tomto období vznikla většina fotografií, které jsme zařadili do seriálu 100...  celý článek

Iniciativa Pestrá strava bez chemie učí školáky, jak si připravit zdravou...
Přibývá obézních dětí. Kopírují stravovací návyky rodičů, varují odborníci

Každé čtvrté dítě má nadváhu, každé sedmé je obézní a každé čtvrté dítě ze sta je dokonce extrémně obézní. Za tuto nepříznivou statistiku může špatný životní...  celý článek

Lubomír Zaorálek a Andrej Babiš při volební superdebatě iDNES.cz a MF DNES v...
Babiš pomocí státu ničil oponenty, tvrdí Zaorálek. Výmysl, opáčil šéf ANO

Podle volebního lídra ČSSD Lubomíra Zaorálka jsou v Česku pomocí zajišťovacích příkazů likvidovány firmy, které jsou konkurencí pro podnikatelské aktivity...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.