V devět hodin ráno byla souprava metra na trase B plná lidí, kteří spěchali do práce, do školy, když se vagóny začal šířit silný a štiplavý kouř.
"Chvíli jsme si dělali legraci, že hoří metro, ale když jsme z Karláku vyrazili do další stanice, už to začalo vypadat vážně. Nebylo jasné, odkud kouř vychází," popsal iDNES.cz událost očitý svědek.
Na Národní třídě už podle jeho slov čekalo několik zaměstnanců metra s hasícími přístroji, kteří bezprostředně po dobrzdění soupravy začali obíhat cestující a vyhánět z vozů. V tu chvíli se už kouř začal šířit i po nástupišti.
Autor: Štěpán Dlouhý
Hořící cívka začoudila vlak i nástupiště
Vše probíhalo velice hekticky. "Zaměstnanci metra začali pobíhat po prázdných vagónech a začali vytrhávat sedačky a vypínat elektřinu v jednom vagónu za druhým," dodal svědek nehody.
"Na soupravě se spálila cívka motoru, jen to trochu čmoudilo. Soupravu jsme odtáhli do depa, k žádnému zdržení nedošlo," řekla iDNES.cz zaměstnankyně tiskového odboru Dopravního podniku hlavního města Prahy.
Svědek ovšem tvrdí, že další souprava přijela až po deseti minutách, kdy se začínal kouř rozptylovat.