Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Šéf MAFRA: Velkou televizi nekoupíme, chystáme bonusy pro věrné čtenáře

  7:53aktualizováno  14:02
Společnost Agrofert nemá v plánu nakupovat žádnou velkou televizi. V on-line rozhovoru se čtenáři iDNES.cz to řekl předseda představenstva vydavatelství MAFRA Štěpán Košík. Svůj vztah k majiteli Agrofertu a ministru financí Andreji Babišovi označil jako ryze pracovní.

Předseda představenstva vydavatelství MAFRA Štěpán Košík | foto:  Jan Zátorský, MAFRA

"Záměrem není nákup velké televize, v tuto chvíli experimentujeme s platformou Óčko Gold a zvažujeme spuštění nového formátu," řekl čtenářům Košík, který vede vydavatelství přes půl roku. Dříve se spekulovalo, že se Babiš zajímá o Novu nebo Primu.

Chat se Štěpánem Košíkem

Odpovídal šéf vydavatelství MAFRA

Tazatele zajímal i Košíkův vztah právě k Babišovi. "Osobní vazba žádná, jsem manažerem v jedné ze společností Agrofertu. Historicky jsem se věnoval krizovému managementu, tzn. že pan Babiš byl v době působení ve společnosti Agrofert mým nadřízeným," uvedl.

Košík také uvedl, že vydavatelství neplánuje zavření žádného titulu, týdeník 5plus2 zůstane bezplatný. Jednou z priorit managementu je podle něj i snaha udržet stávající předplatitele.

"Počínaje měsícem září spouštíme nový věrnostní program pro předplatitele, který v sobě dle našeho přesvědčení ponese hmatatelné benefity nejen pro nové předplatitele, ale i pro dlouhodobé," uvedl Košík.

Dvaačtyřicetiletý manažer se stal šéfem vydavatelství MAFRA loni v říjnu, kdy společnost oficiálně převzal koncern Agrofert ovládaný Andrejem Babišem (více čtěte zde). Vydavatelství řídí z pozice předsedy představenstva a je mimo jiné zodpovědný i za chod redakcí.

V oblasti médií začal působit jako šéf představenstva Babišova AGF Média vydávající regionální týdeníky 5plus2. V Agrofertu pracuje pět let. Na starosti měl zejména krizový management a restrukturalizaci, například u firem Mlékárny Hlinsko či Kostelecké uzeniny.

"Začal jsem v AGF Média a edukační proces stále probíhá. Jinak mediální byznys je byznys jako každý jiný, má svoje specifika, ale paralely převažují," uvedl na otázku, nakolik rozumí médiím.

Společnost MAFRA je nejvlivnějším českým soukromým vydavatelstvím. Vlastní tištěné tituly MF DNES, Lidové noviny a bezplatný deník Metro. Denně jimi osloví více než milion lidí. Dále vlastní televizi Óčko a internetové servery iDNES.cz a Lidovky.cz. Jejich celková návštěvnost denně přesahuje 800 tisíc lidí.

Autor:






Hlavní zprávy

Další z rubriky

Andrej Babiš a Jaroslav Faltýnek
Poslanci chtějí od policie celý spis k žádosti o stíhání Babiše a Faltýnka

Poslanci žádají policii, aby mandátovému a imunitnímu výboru poskytla celý vyšetřovací spis ke kauze Čapí hnízdo, v níž chtějí stíhat šéfa ANO Andreje Babiše a...  celý článek

Vody je méně. Zákaz odebírání vody platí také pro oblast u osady Pekla poblíž...
Potoky u Varů slábnou, vodohospodáři zakázali brát z nich vodu

Vodohospodáři z Povodí Ohře vyhlásili zákaz používat povrchovou vodu, která napájí zdroj pitné vody, přehradu ve Stanovicích. Lomnický potok i jeho přítoky...  celý článek

Vyhýbání vozů mezi Opatovcem a Zádolkou.
VIDEO: Stovky kamionů devastují silnici u Třebové, místním ničí domy

Na hranici sjízdnosti je už několik měsíců objízdná trasa pro kamiony, které míří do překladiště v České Třebové. Silničáři proto musejí nejhorší díry zalévat...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.