Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Šéf MAFRA: Velkou televizi nekoupíme, chystáme bonusy pro věrné čtenáře

  7:53aktualizováno  14:02
Společnost Agrofert nemá v plánu nakupovat žádnou velkou televizi. V on-line rozhovoru se čtenáři iDNES.cz to řekl předseda představenstva vydavatelství MAFRA Štěpán Košík. Svůj vztah k majiteli Agrofertu a ministru financí Andreji Babišovi označil jako ryze pracovní.

Předseda představenstva vydavatelství MAFRA Štěpán Košík | foto:  Jan Zátorský, MAFRA

"Záměrem není nákup velké televize, v tuto chvíli experimentujeme s platformou Óčko Gold a zvažujeme spuštění nového formátu," řekl čtenářům Košík, který vede vydavatelství přes půl roku. Dříve se spekulovalo, že se Babiš zajímá o Novu nebo Primu.

Chat se Štěpánem Košíkem

Odpovídal šéf vydavatelství MAFRA

Tazatele zajímal i Košíkův vztah právě k Babišovi. "Osobní vazba žádná, jsem manažerem v jedné ze společností Agrofertu. Historicky jsem se věnoval krizovému managementu, tzn. že pan Babiš byl v době působení ve společnosti Agrofert mým nadřízeným," uvedl.

Košík také uvedl, že vydavatelství neplánuje zavření žádného titulu, týdeník 5plus2 zůstane bezplatný. Jednou z priorit managementu je podle něj i snaha udržet stávající předplatitele.

"Počínaje měsícem září spouštíme nový věrnostní program pro předplatitele, který v sobě dle našeho přesvědčení ponese hmatatelné benefity nejen pro nové předplatitele, ale i pro dlouhodobé," uvedl Košík.

Dvaačtyřicetiletý manažer se stal šéfem vydavatelství MAFRA loni v říjnu, kdy společnost oficiálně převzal koncern Agrofert ovládaný Andrejem Babišem (více čtěte zde). Vydavatelství řídí z pozice předsedy představenstva a je mimo jiné zodpovědný i za chod redakcí.

V oblasti médií začal působit jako šéf představenstva Babišova AGF Média vydávající regionální týdeníky 5plus2. V Agrofertu pracuje pět let. Na starosti měl zejména krizový management a restrukturalizaci, například u firem Mlékárny Hlinsko či Kostelecké uzeniny.

"Začal jsem v AGF Média a edukační proces stále probíhá. Jinak mediální byznys je byznys jako každý jiný, má svoje specifika, ale paralely převažují," uvedl na otázku, nakolik rozumí médiím.

Společnost MAFRA je nejvlivnějším českým soukromým vydavatelstvím. Vlastní tištěné tituly MF DNES, Lidové noviny a bezplatný deník Metro. Denně jimi osloví více než milion lidí. Dále vlastní televizi Óčko a internetové servery iDNES.cz a Lidovky.cz. Jejich celková návštěvnost denně přesahuje 800 tisíc lidí.

Autor:






Hlavní zprávy

Další z rubriky

AYANA Resort and Spa, Bali
Češi na Bali marně čekali na volební průkazy, zatoulaly se neznámo kde

Sněmovních voleb se účastní i tisíce Čechů v zahraničí. Minimálně čtyři z nich, kteří přechodně žijí na Bali, ale nakonec nebudou moci hlasovat. Jejich...  celý článek

Předseda Pirátů Ivan Bartoš  odevzdal svůj hlas ve volbách do Poslanecké...
Volili už Fiala i Bartoš. Člen komise v Pardubicích se musel převléci

Češi po čtyřech letech vybírají poslance. Zájem je podle mnoha volebních komisařů vyšší než před čtyřmi lety. Hlasovací lístek už odevzdala i řada předsedů...  celý článek

Volební superdebata iDNES.cz a MF DNES v pražském hotelu InterContinental. (10....
ANALÝZA: Kudy se Česko může vydat, až rozhodnou voliči

Už teď je pravděpodobné, že změť různých názorů zaznívajících z Poslanecké sněmovny bude po volbách ještě o něco pestřejší než dosud a že ve Sněmovně může být...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.