Každý se snaží být v ředitelně co nejdříve, protože berou jen první dvě dvojice. Každý doufá, že právě on bude ten kdo bude moci „srdíčka“ prodávat. Ne proto, že se ulije ze školy, ale protože si chce přivydělat. Každý tam jde s tím, že to bere jako brigádu.
Při samotném Srdíčkovém dni je všichni vidí v ulicích, lidé si od nich srdíčka kupují s tím, že to je pro tu a tu nadaci, ale…zdatní studenti, již přemýšlí co s vybranými finančními prostředky provedou.
Odpoledne to již „brigádníci“ ženou do nejbližší hospody a druhý den se ve třídě trumfuje, kdo si vydělal více…a kolik toho propil.Nakonec jsou stejně všichni spokojeni.
Zákazníci/občané, že pomohli dobré věci – Brigádníci/studenti, že si vydělali a nemuseli do školy – Nadace, úspěšně se zviditelnila a může se pochlubit ziskem z akce.