Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Mattonka vrací úder. Na antikampaň pro Kyselku odpoví reklamou

  19:07
Výrobce minerální vody Mattoni připravil odpověď na antikampaň Asociace sdružení pro ochranu a rozvoj kulturního dědictví. V nejbližších dnech se v blízkosti plakátů asociace proti Karlovarským minerálním vodám v českých supermarketech objeví vlastní kampaň Mattonky.

Podoba jednoho z plakátů, kterými výrobce minerálky Mattoni v nejbližších dnech "odpoví" na antikampaň ASORKD. | foto: Karlovarské minerální vody

Společnost Karlovarské minerální vody (KMV) se pokusí zákazníky supermarketů v Plzni, Ostravě a Brně, kde si asociace zaplatila vlastní prosvětlené reklamní vitríny, oslovit následujícím sdělením: "20 let významně podporujeme českou ekonomiku a zaměstnanost. Není to dobrá vizitka? MATTONI"

"Kampaň je odpovědí na provokativní slogan použitý asociací, který naznačuje, že celková situace v Kyselce je naší špatnou vizitkou. Vzhledem k tomu, ze většina budov KMV nepatří, je kampaň opět manipulativní a zavádějící," vysvětluje důvod realizace vlastní kampaně zástupce KMV Michal Donath.

Sdělení na plakátech KMV se objeví na stejných reklamních nosičích a ve stejné velikosti jako poutače Asociace sdružení pro ochranu a rozvoj kulturního dědictví ČR (ASORKD). 

OBRAZEM: Zmar a zkáza v Kyselce

KMV za umístění posterů podle Donatha zaplatí přibližně stejnou částku, jakou za svojí prezentaci utratila ASORKD. "Proti pomlouvačnému sdělení asociace stavíme naši dvacetiletou trvalou podporu české ekonomiky a zaměstnanosti," vysvětluje Michal Donath.

Podle Martina J. Kadrmana, viceprezidenta ASORKD, je protiakce KMV nedostatečná. "My si myslíme, že to je málo. Skutečnost, že do české ekonomiky odvádějí miliony na daních, nikoho neohromí. To je přeci jejich povinnost, není to nic, čím by se měli chlubit," myslí si Kadrman.

Fronta domů - zleva nakládací hala, Vilemínka, Švýcarský dvůr a Jindřichův dvůr...

Proti tvrzení KMV, že je kampaň asociace manipulativní, se ohrazuje. "My jsme na bannery umístili jen objekty, které jsou ve vlastnictví společnosti KMV už dvacet let," brání asociaci Kadrman (více o aktuální kampani asociace čtěte zde).

Banner KMV považuje za nevýrazný. "Já si myslím, že to dokládá nízkou míru nápaditosti Karlovarských minerálních vod. My bychom spíše uvítali, kdyby ty peníze, které investují do této své obhajoby, investovali raději do kulturních památek ve svém vlastnictví."

Michal Donath ale oponuje, že Karlovarské minerální vody jsou pouze menšinovým vlastníkem některých památkově chráněných objektů v Kyselce. "Areál bývalých lázní společnosti nikdy nepatřil a nepatří. Za jeho stávající stav nenese žádnou odpovědnost," vysvětluje Donath.

Připomíná, že společnost KMV v současné době objekty ve svém majetku rekonstruuje. "V objektu Löschner vznikne muzeum, v objektu Stallburg sedm nových bytových jednotek," připomíná Donath. KMV dále připravují zajištění budovy bývalého hotelu Praha v Radošově.



Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© Copyright 1999–2014 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.