Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Společnost Sun-Netscape Alliance přichází s novou identitou obchodní značky pro e-commerce

  10:57aktualizováno  10:57
- "iPlanet[tm] E-Commerce Solutions" získává nejžhavější tržní segment agresivní reklamou, tvrdou prací v oblasti styků s veřejností a internetovou kampaní Společnost "Sun-Netscape Alliance" uvedla na trh svou novou obchodní značku "iPlanet[tm] E-Commerce Solutions", čímž potvrdila své prvenství na trhu s programovým vybavením pro elektronický obchod, v oblasti služeb i technických řešení.

"Disponujeme největším průmyslovým portfoliem v oblasti e-commerce software, služeb a partnerů. A snad již na tisíc prvotřídních a technicky velmi fundovaných nadšenců podrobilo naše řešení v oblasti elektronického obchodu důkladnému testování," řekl pan Marge Breya, úřadující šéf marketingu společnosti "iPlanet E-Commerce Solutions". "Náš čistokrevný původ - kombinace "AOL", "Netscape" a "Sun" - nás jednoznačně staví do čela elektronického obchodu. Je tedy nejvyšší čas, aby toto prvenství odrážela také naše obchodní značka."

Společnost "iPlanet E-Commerce Solutions" spravuje technicky nejobsáhlejší portfolio komerčního elektronického software, služeb a obchodních partnerů, které umožňuje zákazníkům v maximální míře využívat všech příležitostí, které nabízí současná ekonomika. Mnohanásobná platforma, portfolio, které se opírá o normalizované výrobky, zahrnuje prvotřídní adresářové služby, prvotřídní aplikace, prvotřídní systémy pro zpracování elektronických zpráv a prvotřídní "webové" servery. Toto portfolio se může pochlubit také obstaráváním elektronických obchodů, obchodním společenstvím, rozvojem veřejného trhu na internetu, fakturováním a řešením plateb v internetové síti.


Přesvědčivé dědictví - jedinečná vize

"Vzhledem k dědictví, které jsme dostali od "Sun Microsystems", "America Online" a "Netscape", řekl pan Breya, "máme v dnešním nestejnorodém obchodním prostředí možnost začít provozovat náš obchod velice snadno kdekoliv a s kýmkoliv, kdo požaduje odborné znalosti z oblasti elektronického obchodu, a to především díky podpoře technicky špičkového hardwaru a platformy operačních systémů. "


Základem jsou zákazníci s Blue-chip cennými papíry

Společnost "iPlanet E-Commerce Solutions" získala v průběhu minulého roku důvěru a také možnost spravovat neustále narůstající seznam zákazníků s  Blue-chip cennými papíry, mezi které mimo jiné patří například: Federal Express, Bank of America, Ford, Citibank, Eaton Corporation, John Hancock, Boeing, Lockheed Martin, American International Group,


First Union Corporation, MCI WorldCom, British Telecom, France Telecom, Renault, BMW, World Access, Telefonica, Bristol Meyers Squib a Motorola.

"Naše výrobky a služby budou i nadále oslovovat ty zákazníky, kteří nechtějí pouze diskutovat o možnostech elektronického obchodu, nýbrž ho prostě hodlají provozovat," dodal pan Breya.


Cíle integrované politiky obchodní značky v tradičních i moderních médiích

Aktivity v oblasti integrované politiky prosazování obchodní značky, které jsou vyvíjeny s cílem získat vlastní identitu pro společnost "iPlanet E-Commerce Solutions", zahrnují novou reklamu, práci s veřejností, doprovodné materiály a nově koncipovanou "webovou" stránku. Tato dokonale integrovaná kampaň pro upevnění image obchodní značky byla vytvořena společností "Digital@JWT", která je odnoží společnosti "J. Walter Thompson"pro špičkové technologie, a spatřila světlo světa 25. ledna. Jedná se o mediálně neutrální obchodní kampaň, která má vejít do podvědomí zákazníků mimo jiné také použitím červené barvy a sérií opakujících se bílých kruhů. Projekt předpokládá rovnoměrné rozdělení jejího působení jak v tradičních, tak v moderních sdělovacích prostředcích.

V tištěné podobě se má objevit ve všech důležitých novinách, které vychází ve Spojených státech, a to včetně v San Jose Mercury News, Wall Street Journal, The New York Times a The Boston Globe. Nově koncipovaná "webová" stránka "iPlanet"udeřila  on-line s dvaadvacetimilionovým účinkem. Televizní inzeráty, které budou mít svou premiéru na "webové" stránce "iPlanet", se dostanou do kabelové televize a na trhy s okamžitou dodávkou zboží ještě v tomto čtvrtletí.

"Tlumočíme naše poselství prostřednictvím plně integrované kampaně (na "webu" vůbec poprvé) na podporu obchodní značky," prohlásila paní Elisa Steele, místopředsedkyně marketingové komunikace společnosti "iPlanet E-Commerce Solutions". "Chceme ukázat ze všech možných pohledů především hlavní myšlenky našeho marketingového úsilí, což se snažíme uskutečnit jak prostřednictvím digitálních médií, tak také tradičními sdělovacími prostředky."

Společnost "iPlanet E-Commerce Solutions" nedávno rovněž oznámila, že její styk s veřejností bude veden u "KVO Public Relations" v Mountain View (Kalifornie) a u Portlandu (Oregon). "KVO je integrálním partnerem v naší misi "iPlanet" a bude hrát klíčovou roli v prosazování a rozšiřování našeho nového programu pro zviditelnění obchodní značky," konstatoval pan Breya.

"iPlanet se elektronicky ztotožnila s vizí, zaměřením, výrobkovou politikou, vedoucím postavením a službami nezbytnými pro sestavení relevantních řešení v oblasti e-commerce, neboť jen tak bude možné uspět v podmínkách současné ekonomiky," dodal pan Breya.

O iPlanet E-Commerce Solutions, a Sun-Netscape Alliance

"iPlanet E-Commerce Solutions", "a Sun-Netscape Alliance" byla založena v březnu roku 1999 společností "America Online, Inc.", a "Sun Microsystems, Inc.", za účelem rozvíjení jednotných řešení elektronického obchodu pro současnou ekonomiku.
"iPlanet" pečuje o největší portfolio infrastruktury elektronického obchodu a softwarových aplikací a služeb. Ať jde o sdělování zpráv, celosvětové adresářové služby, "webové" nebo aplikační servery, všechny tyto služby společnosti "iPlanet" se mohou pochlubit výsadním postavením s ohledem na tržní podíl.

Informace o společnosti Sun Microsystems, Inc.

Od jejího založení v roce 1982 dovedla jedinečná vize "Síť je počítačem" (The Network Is The Computer™) společnost Sun Microsystems, Inc. (Nasdaq: SUNW) až do postavení špičkového poskytovatele vysoce kvalitního hardware, software a služeb, které pohánějí internet a umožňují firmám na celém světě využívat služeb internetu. S ročními výnosy 12,4 miliard USD působí společnost Sun ve více než 170 zemích světa a na World Wide Web na adrese http://www.sun.com.

Více informací naleznete na "webové" stránce "iPlanet" (www.iPlanet.com).

Autor:






Hlavní zprávy

Další z rubriky

Venezuelská zoo jsou na hraně kolapsu. Zvířata umírají hlady.
Z venezuelské zoo mizí zvířata. Hladoví zloději je snědli, tuší policie

Venezuelská policie vyšetřuje zmizení několika zvířat ze zoologické zahrady ve městě Maracaibo na západě země. Úřady se domnívají, že je kdosi ukradl a snědl....  celý článek

Ulice Barcelony den po teroristickém útoku (18. srpna 2017)
Nebyla to náhoda. V Katalánsku kvete džihád, chybí bariéry proti teroru

Španělsku se dlouhá léta teroristické útoky vyhýbaly, čtvrteční atentát v Barceloně ale národu připomněl, že se jim nedá zcela předejít, píší španělská média....  celý článek

Test severokorejské mezikontinentální střely Hwasong-14 (4. července 2017)
Američané hádají, kolik má Kim atomovek. Prostě nevíme, přiznávají

Mezi americkými experty panuje značná nejistota ohledně rozsahu severokorejského jaderného arzenálu, upozornilo AP. Podle zpravodajských služeb má režim k...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.