Soutěž:

Soutěž ke kampani Zbraně pod kontrolu!

Kvízové otázky

Celosvětová kampaň Zbraně pod kontrolu! má omezit nelegální obchod se zbraněmi a zpřísnit jeho kontrolu. Akci podporují světové nevládní organizace (kromě Amnesty International například i Oxfam, IANSA nebo Human Rights Watch). Petici na podporu kontrole zbraní podepsalo už přes milion lidí. Zapojte se do soutěže k celosvětové kampani Zbraně pod kontrolu! a vyhrajte Dějiny světa v obrazech. Dalších pět soutěžících získá trička s logem iDNES.cz. Partnerem soutěže je Amnesty International, na jejichž webu lze najít nápovědu k otázkám. Portál iDNES.cz navíc přináší fotografie z výstavy ke kampani, která v prostorách metra probíhá až do poloviny června. Každá fotografie je doplněna o podrobný komentář, který umocňuje zážitek z vyobrazených výjevů. - fotografie a podrobnosti zde

Na otázky můžete odpovídat od 31. května 2007 0:01 do 14. června 2007 23:59

Soutěž ukončena, již není možné odpovídat.

Pravidla soutěže

I. Obecná ustanovení
  1. Soutěž ke kampani Zbraně pod kontrolu!“ (dále také jen „soutěž“) probíhá na území České republiky.
  2. Účastníkem soutěže se stává každý čtenář iDNES.cz, který akceptuje pravidla soutěže a zašle níže stanoveným způsobem odpovědi na soutěžní otázku.
  3. Organizátorem soutěže je obchodní společnost MAFRA, a.s., se sídlem Anděl Media Centrum, Karla Engliše 519/11, Praha 5, PSČ 150 00, IČ: 45313351, zapsaná v OR vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B/1328 (dále jen „MAFRA“).
  4. Z účasti v soutěži jsou vyloučení zaměstnanci MAFRA a organizace Amnesty International (partnera).
  5. Vstupem do soutěže se všichni účastníci zavazují dodržovat její pravidla.
  6. MAFRA si vyhrazuje právo úprav pravidel soutěže včetně práva soutěž kdykoliv zrušit bez náhrady.
  7. Výhry v soutěži nejsou soudně vymahatelné.
  8. Ve sporných případech si MAFRA vyhrazuje právo rozhodnout s konečnou platností.
  9. Každý může v soutěži odpovídat pouze jednou – v případě vícenásobných odpovědí bude každý duplicitní hlas ze soutěže vyřazen.
  10. Do slosování bude zařazen každý účastník, který vyplní všechny požadované identifikační údaje a odpoví správně na všechny soutěžní otázky.
  11. Ceny budou rozděleny losováním mezi účastníky soutěže, kteří vyhoví jejím podmínkám.
  12. Vyrozumění výhercům a informace o cenách budou zaslány elektronickou poštou.
  13. Výhry nad 10.000,- Kč představují částku po zdanění srážkovou daní.
II. Základní mechanismus soutěže
  1. Soutež bude probíhat od 1. června 2007 (0:01:00) do 14. června 2007 (23:59:59) na stránkách internetového portálu iDNES.cz.
  2. Úkolem soutěžících je zodpovězení tří soutěžních otázek. Každá z nich má 3 varianty odpovědí, z nichž je pouze jedna správná. Soutěžící mají možnost najít nápovědu na stránkách partnera soutěže, na které bude ze stránek soutěže odkazováno.
  3. Účastník soutěže odpoví na jednotlivé znalostní otázky a stiskne tlačítko „odeslat odpovědi“. V případě, že účastník odpoví tímto způsobem správně na všechny otázky, postupuje do slosování o ceny.
  4. Výherce jednotlivých cen vylosuje MAFRA, nebo partner soutěže nejpozději 2 dny po ukončení soutěže, a to ze soutěžících, kteří odpověděli správně na všechny soutěžní otázky. K losování bude použit generátor náhodných čísel.
  5. Výsledek losování výherců podle odstavce 4, resp. jména a příjmení výherců zveřejní MAFRA na internetových stránkách soutěže nejpozději do týdne od ukončení soutěže.
III. Předání výher
  1. Vylosované výherce kontaktuje MAFRA prostřednictvím e-mailu.
  2. Ceny výhercům předá MAFRA po předchozí dohodě s výherci.
  3. Výherci jsou povinni si výhru vyzvednout dle podmínek specifikovaných v oznámení o výhře.
  4. Výherci mladšímu 18 let bude výhra předána pouze za přítomnosti jeho zákonného zástupce.
  5. Výhry nemohou být proplaceny v penězích.
  6. Výhry nemohou být zasílány poštou.

Šebo: Rodiče neočkovaných dětí jsou zločinci, černý kašel je pro kojence smrtící