S břevnovskou základní školou mají kromě dětí dobré zkušenosti i jejich rodiče, kteří zaznamenávají určitý pokrok. Díky přestupu z jiné základní školy právě na tuto už některé děti nemají takové problémy s učením. Mnoho dětí přestoupilo třeba i v polovině roku a podle nich i rodičů si i za tak krátkou dobu rozhodně polepšily.
Problémy měla také dyslektička Barborka Poživalová. Její tatínek potvrzuje, že po nástupu do nové základní školy se v mnohém zlepšila. "Barborka měla problémy se psaním, což se jiným přístupem zdejších učitelů zlepšilo," říká.
V prvních třech třídách prvního stupně se děti dyslektické, hyperaktivnía hlavně také alergici učí odděleně, v dalších ročnících už také s ostatními dětmi. Když jsou unavené, hrají si, protáhnou se nebo hrají na flétnu. Konec i začátek výuky je individuální. Od třetí třídy do deváté probíhá výuka na počítačích.
Ivana Greinederová říká, že v jejich škole dávají šanci i dětem, které mají například problémy s českým jazykem, ale vynikají například v matematice nebo počítačích. Důležitý je podle ní individuální přístup ke každému žákovi.
Do školy chodí společně děti z Prahy 6, ale i odjinud.