Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

On-line rozhovor

Šéf vydavatelství MAFRA Štěpán Košík

Předseda představenstva vydavatelství MAFRA Štěpán Košík
velikost textu:
vydáno 21.5.2014 13:00
Přes půl roku vede Štěpán Košík společnost MAFRA, která vydává server iDNES.cz a deník MF DNES. Co si myslí o budoucnosti médií? A jaké jsou priority vydavatelství a jeho internetových i tištěných titulů?

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 21. května 2014 do 13:21

OTÁZKA: Dobrý den, přišel jste z úplně jiného světa, co vás ve světě médií nejvíc překvapilo? šimková
Předseda představenstva vydavatelství MAFRA Štěpán Košík Štěpán Košík: Dobrý den, nejvíc mě překvapila odlišnost mediálního byznysu v tom, jak rychle se šíří "zaručené" zprávy. 21.5.2014 13:06
OTÁZKA: Rozumíte médiím? Děkuji. Luboš
Předseda představenstva vydavatelství MAFRA Štěpán Košík Štěpán Košík: Začal jsem v AGF MEDIA a edukační proces stále probíhá :-) Jinak mediální byznys je byznys jako každý jiný, má svoje specifika, ale paralely převažují. 21.5.2014 13:08
OTÁZKA: Musí vaši novináři psát podle přání inzerentů? Díky za odpověď. karel
Předseda představenstva vydavatelství MAFRA Štěpán Košík Štěpán Košík: Mezi obchodem, tzn. inzercí a tvorbou obsahu, tzn. redakcí, je zeď, a to je jedna z domén seriozního vydavatelství. 21.5.2014 13:10
OTÁZKA: Chcete koupit nějakou televizi? Díky! novák
Předseda představenstva vydavatelství MAFRA Štěpán Košík Štěpán Košík: Záměrem není nákup velké televize, v tuto chvíli experimentujeme s platformou Óčka Gold a zvažujeme spuštění nového formátu. 21.5.2014 13:13
OTÁZKA: Dobrý den, jaký je Váš osobní a finanční vztah k panu Babišovi, děkuji Vladimír Zelný
Předseda představenstva vydavatelství MAFRA Štěpán Košík Štěpán Košík: Jednoduchá otázka, jednoduchá odpověď: Osobní vazba žádná, jsem manažerem v jedné ze společností Agrofertu, historicky jsem se věnoval krizovému managementu, tzn. že pan Babiš byl v době působení ve společnosti Agrofert mým nadřízeným. 21.5.2014 13:15
OTÁZKA: Byl jsem předplatitel a už nejsem. Nové jste furt lákali na výhody, a věrným nic. Tak tam pozdravujte. Jan Mládek
Předseda představenstva vydavatelství MAFRA Štěpán Košík Štěpán Košík: To mě mrzí. Mým cílem je naopak dlouhodobé předplatitele získávat a udržet, a toto téma je jednou z priorit managementu Mafra a již dnes můžu slíbit, že počínaje měsícem září spouštíme nový věrnostní program pro předplatitele, který v sobě dle našeho přesvědčení ponese hmatatelné benefity nejen pro nové předplatitele, ale i pro dlouhodobé. Danou problematiku vnímám jako slabé místo společnosti a myslím, že přesvědčíme čtenáře, že se nám toto slabé místo podařilo překonat. 21.5.2014 13:19
OTÁZKA: Dobrý den. Rád bych se Vás optal, jaké požadavky máte obecné nároky na uchazeče o zaměstnání ve Vaší společnosti, řekněme na redakční pozici? Děkuji. Ivan
Předseda představenstva vydavatelství MAFRA Štěpán Košík Štěpán Košík: Toto je disciplína jednotlivých šéfredaktorů, to musejí říct hlavně oni. 21.5.2014 13:22
OTÁZKA: Dobrý den, půjdete v pátek k volbám? Koho budete volit? Děkuji Jan Hamerník
Předseda představenstva vydavatelství MAFRA Štěpán Košík Štěpán Košík: K volbám určitě půjdu. Ale volby jsou tajné, tak mi dovolte nezveřejňovat svoji osobní preferenci :-) 21.5.2014 13:23
OTÁZKA: Dobry den, prijde mi,ze vetsina periodik a bohuzel dle meho i MF Dnes se nevyhyba trend zvysujicich bulvarnich a senzacnich zprav nebo alespon titulku, aby prilakali vice ctenaru. Mate stejny ze soucasne zurnalistiky pocit a pokud ano/ne, jake kroky chystate,aby se tato situace zlepsila? Honza
Předseda představenstva vydavatelství MAFRA Štěpán Košík Štěpán Košík: Titulky mají vést k přehlednosti. Mafra se profiluje jako seriozní vydavatelství a tímto směrem chceme jít. 21.5.2014 13:27
OTÁZKA: Dobrý den, co říkáte na likvidaci krajských redakcí 5plus2 a odchodu a totálního vyčerpání novinářů pro tento týdeník pracujících? Novinář, který tvoří týdeník, si musí i sám lámat noviny. Nebylo by vhodné celé toto médium zrušit a uchovat tak zbytek duševního zdraví jeho pracovníků?... Hložek
Předseda představenstva vydavatelství MAFRA Štěpán Košík Štěpán Košík: Segment gratis titulů, což za Mafru představují značky Metro specializující se na velká města, a 5+2 zaměřující se na regiony, je pro vydavatelství Mafra silnou stránkou. Myslíme si, že máme významnou pozici na trhu a tuto pozici chceme naopak dále rozvíjet. Tento segment není ve střednědobém pohledu klesající. 5+2 prošlo náročnou restruktulizací a v tuto chvíli se naplňuje cílový koncept spolupráce krajských redakcí MFD a okresních 5+2. S touto nejširší redakční sítí napříč regiony České republiky dále chceme pracovat jako s konkurenční výhodou. 21.5.2014 13:32
OTÁZKA: Pane Košíku, má Agrofert na mediálním poli ještě další akviziční ambice? Předpokládám, že pořídit si už můžete jedině televizi, další tisk by vám už asi ÚOHS neschválil. Nebo se pletu? Aleš
Předseda představenstva vydavatelství MAFRA Štěpán Košík Štěpán Košík: Jak jsem již naznačil v úvodu, o velké televizi to teď není. Můžu naznačit, že rozvojové projekty, kterým se intenzivně věnujeme a máme ambici je zvládnout ještě v letošním roce, míří k rozšíření portfolia magazínových titulů a využití potenciálu tvorby obsahu uvnitř vydavatelství. Současně s tím Mafra se dále rozhlíží po trhu a zvažuje akviziční potenciál. 21.5.2014 13:35
OTÁZKA: Bílé nebo červené? Evžen, lovec žen.
Předseda představenstva vydavatelství MAFRA Štěpán Košík Štěpán Košík: V létě bílé, v zimě červené. 21.5.2014 13:35
OTÁZKA: Dobrý den, jak dlouho ještě udržíte při životě projekt zdarma regionálních novin 5+2? Do podzimních voleb? Václav
Předseda představenstva vydavatelství MAFRA Štěpán Košík Štěpán Košík: viz. moje odpověď výše. Můžu čtenáře ujistit, že k zavírání titulů nesměřujeme, titul zůstane bezplatný. 21.5.2014 13:36
OTÁZKA: Dobrý den, jak se daří serveru iDNES.cz, jaké s ním máte plány, díky Ivan
Předseda představenstva vydavatelství MAFRA Štěpán Košík Štěpán Košík: Server iDNES.cz vnímám jako jeden z klenotů vydavatelství. Před námi je práce na redesignu a posilování jako pozice jedničky zpravodajského portálu. 21.5.2014 13:38
OTÁZKA: Dobry den, pan Kosik, aj ked som zo Slovenska, citam viacmenej len cesku tlac. Velmi ma vsak zaujalo, priam znechutilo, ako sa iDnes.cz postavila ku kauze Ivety Bartosovej. Mam pocit, ze mnozstvo informacii bolo porovnatelne s bulvarom. Chcete iDnes.cz profilovat tymto smerom? Preco sa prave v serioznej tlaci tolko riesila kazda drobnost, kazdy detail z celej tejto veci? Ved na to je Blesk a ine, nie? Dost ma to prekvapilo, ked sa vythovalo takmer to iste, co v bulvarnych tyzdennikoch. Tomas
Předseda představenstva vydavatelství MAFRA Štěpán Košík Štěpán Košík: Tuto otázku pojal iDNES.cz v rovině svého poslání, tzn. ryze zpravodajsky, a v rozsahu přiměřeném k významu události. 21.5.2014 13:40

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.