Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Šéf ČT stáhl omluvné billboardy

  22:23
Prozatímní ředitel České televize Jiří Balvín zastavil billboardovou kampaň, jejímž prostřednictvím se televize omlouvala divákům za porušení objektivity, nevyváženost a zásahy do vysílání. Uvedl to ve čtvrtek večer v pořadu ČT "21". Velkoplošné plakáty nechalo po republice vylepit předchozí vedení v čele s Věrou Valterovou, stávkující zaměstnanci se od kampaně distancovali.

Staženy budou vylepené billboardy a další objednané se podle Balvína už v ulicích neobjeví. V pátek se ředitel kvůli tomu sejde se zástupci reklamních agentur, které kampaň realizují.

Billboardy s textem, ve kterém se Česká televize omlouvá za porušení objektivity, nevyváženosti a za zásahy do programu, se objevily v celé republice.

Zástupci stávkového výboru se od něj ihned distancovali a tvrdili, že si jeho výrobu neobjednali.

"Stávkový výbor to neorganizuje. Myslíme si, že jde o pokračování co nejvíce finančně poškodit Českou televizi. Tato částka v rozpočtu nebyla," řekl předseda odborů Antonín Dekoj.

Sto kusů takových billbordů s vytištěním a s pronájmem ploch by na čtrnáct dnů stálo více než půl milionu korun.
 
Na otázku, kolik za ně Česká televize skutečně zaplatila, pověřená ředitelka Věra Valterová ani ředitelka zpravodajství Jana Bobošíková po vypuknutí kampaně neodpověděla.

Odboráři doufali, že za vyvěšení těchto bilboardů bude vedení České televize potrestáno.

Česká televize se omlouvá svým divákům. Ne však prostřednictvím obrazovek, ale pomocí billboardů. (3. února 2001)

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.