Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Bývalý moderátor Událostí Pistorius odchází na Novu

  9:46aktualizováno  13:49
Českou televizi opouští dřívější moderátor Událostí Roman Pistorius. Od června bude editorem zpravodajství televize Nova. Pistorius přišel o post moderátora hlavní zpravodajské relace v dubnu, když televize Události zásadně změnila. ČT rovněž popřela informace, že odchází šéf sportovní redakce Otakar Černý.

Pistorius už na Nově pracoval, odešel v srpnu 1999. | foto:  Jan Zátorský, MAFRA

"Jsme rádi, že tak zkušený novinář, jakým Roman Pistorius je, přichází posílit náš tým. Na Nově, kde do roku 1999 působil jako redaktor a moderátor, bude od června editorem zpravodajství," řekl iDNES.cz ředitel PR komunikace TV Nova Lubor Černohlávek.

Pistorius působil v České televizi od roku 2002. Pracoval jako vedoucí vydání a později i jako moderátor Událostí. Dvojici tvořil s Marcelou Augustovou. Poté, co se televize rozhodla Události kompletně změnit, Pistorius o tento post přišel.

"U něj byla situace okolo odchodu z Událostí jednoduchá, protože mu byl nabídnut post režiséra této relace," řekla iDNES.cz mluvčí ČT Michaela Fričová.

Česká televize od dubna zásadním způsobem změnila hlavní zpravodajskou relaci. Události už neuvádějí dvojice moderátorů, ale jednotlivci - Jolana Voldánová, Marcela Augustová a nově Jakub Železný a Aneta Savarová. Ve studiu mají moderátoři k dispozici interaktivní dekorace a nejmodernější technologie. Události také nově trvají padesát minut, společně s pořadem Branky, body, vteřiny tvoří hodinový zpravodajský blok (o změnách čtěte zde).

Černý zůstává, odmítla ČT spekulace bulváru

V médiích se rovněž objevila informace o odchodu šéfa sportovní redakce Otakara Černého. "To není pravda, pan Černý v České televizi zůstává, nevím, z jakých zdrojů to kdo má," popřela ráno zprávu Fričová.

Otakar Černý ve sportovní redakci

"Informace v článku deníku Blesk nejenom, že nejsou pravdivé, nýbrž podávají nepřesné a zkreslené informace," doplnila odpoledne Fričová v tiskové zprávě. Uvedla také na pravou míru údaje o olympijském studiu, které bude mít ČT přímo v dějišti londýnských her. "Náklady nijak nepřekračují standardní cenu, která odpovídá rozsahu a významu této mezinárodní sportovně společenské akce. Vedení ČT4 se naopak podařilo oproti předchozím olympijským hrám tyto náklady snížit," vyvrátila zprávu Blesku, že právě kvůli předraženému studiu dostal Černý výpověď.

"Otakar Černý zůstává nadále šéfredaktorem sportovní redakce. Zejména v době, kdy Česká televize přináší divákům tři mimořádné sportovní události v rozsahu a kvalitě, na niž jsou u ČT zvyklí, považuje vedení televize jeho práci a přínos pro ČT za zcela zásadní," uzavřela mluvčí.

Autor:






Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Na jihu Čech zůstávají bez elektřiny domácnosti v okolí Lipna

Po bouřce z noci na sobotu zůstaly v jižních Čechách zůstávají bez elektřiny domácnosti v okolí lipenské přehrady na Českokrumlovsku. Většina poruch už se...  celý článek

Bývalého šéfa Akademie věd Jiřího Drahoše přišla na setkání s dobrovolníky ve...
Drahoš v námořnickém tričku děkoval za 78 321 podpisů pro boj o Hrad

„Vítejte všichni na palubě,“ přivítal Jiří Drahoš dobrovolníky, kteří sbírali podpisy, aby se mohl zúčastnit volby prezidenta. Nasbírali jich zatím 78 321. Aby...  celý článek

Jiří Drahoš s manželkou a dobrovolníky, kteří ho poslali do boje o Hrad tím, že...
Drahoš: Kdo je trestně stíhán, neměl by usilovat o pozici premiéra

Nedovedu si představit, že člověk, který je trestně stíhán, by se mohl na sto procent věnovat funkci, jako je premiérská, řekl v rozhovoru pro iDNES.cz...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.