Vysílání bude propojeno s webovým portálem, kde si diváci budou moci sami vyhledat další informace.
Nová televize chce zpočátku lákat inzerenty na "nestandardně příznivé podmínky". Odvysílání jednoho spotu vyjde podle spolumajitele TipTV Zdeňka Slámy levněji, než na klasických televizních kanálech, vyšší bude i intenzita spotů. Stanice bude k naladění ve 3. multiplexu, kde vysílají například Prima LOVE, Óčko nebo rozhlasová stanice Proglas. Tento multiplex má pokrytí na většině území republiky.
"Na TipTV chceme divákům představovat zajímavé firmy a jejich produkty a služby srozumitelně a otevřeně. Zkratkovitost klasických reklamních spotů neposkytuje prostor pro důležité informace a věcné argumenty. Navíc cena za tento typ reklamy je pro většinu firem nedostupná," uvedl Sláma.
Diváci tak ve vysílání uvidí i reklamy na zboží, které kvůli vysokým cenám spotů na běžných stanicích zatím vidět nemohli. "Vysílat se bude deset tematických celků pro jednotlivé cílové skupiny diváků," vysvětluje firma v tiskové zprávě. K vidění tak budou reklamy zvlášť pro muže a ženy a reklamy o bydlení, cestování či nabídkách personálních agentur.