Jednou reklamaci zamítli, že obuv je čistá, podle nich tedy vypraná, z toho důvodu zamítli další dvě reklamace. A to jsem se o ně starala jak předepisuje jejich leták. Dnes reklamaci zamítli, že jsou boty špinavé. A o jaké vady vlastně šlo?: prasklá podrážka, propadlá pata, odlepená špička boty atd.
Dnes se na mě prodavačka podívala a řekla, že je evidentní, že v těchto botách chodím a nesportuji a proto nemám nárok na reklamaci. Když jsem se jí zeptala jak poznám tedy k čemu je jaká obuv vhodná a jak se o ní starat odkázala mě na leták.(informace z letáku: Sportovní obuv: je určena vždy pro konkrétní druh sportu(např.: běh, tenis, fotbal atd.)nelze užívat k běžnému nošení Tuto obuv nelze reklamovat v případě, kdy byla užívána k jinému účelu než je její určení.). Na dotaz kde na výrobku nebo jeho krabici či účtu je napsáno o jakou jde obuv, odpověděla, že v mém případě je zcela patrné, že se jedná o obuv sportovní, ale k jakému sportu je určena jsem se již nedověděla. Šáhla jsem tedy po prvních vysokých kozačkách na vysokém podpatku a zeptala se o jakou obuv se jedná a kde to najdu napsané. Ona se mi vysmála, vychrlila ze sebe nezapamatovatelnou definici, kterou jsem nicméně v letáku nenašla.
Dnes mě též překvapilo razítko na paragonu ZAMÍTNUTO, to znamená, že úředníka, který reklamace vyřizuje už zřejmě bolí ruka ze stálého vypisování reklamace zamítnutaa tak mu firma pořídila razítko. Kolik asi denně vyřídí reklamací?
Dnes mám několik možností: 1. podporovat černou ekonomiku a nakupovat u stánkového prodejce.2. nakupovat v kamenných obchodech a svorně se domáhat svých práv při reklamacích. 3. poslat čtyřikrát reklamovanou obuv do Zlína na ITC a čekat na výsledek znalce ( kterých bych ovšem musela zaplatit) a pak se soudit. 4. Poslední možnost je vyučit se ševcem a šít si boty sama.