Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Rebranding

  12:18aktualizováno  12:18
Pokud politici na kameru přiznávají, že neznají slovo "rebranding", není to nutně ostuda. Nenachází se ani v Akademickém slovníku cizích slov (2001) . Patří do hantýrky lidí od reklamy, marketingu a public relations a politického "píár".

Pavel Horváth svým hajlováním zpochybnil snahy o rebranding klubu. | foto: MF DNES

Rebranding je třeba když se z Českého telecomu stane 02 anebo z Oskara Vodafone. Pokud jde o změnu imidže politické strany, jak se na ní čerstvě usnesla ČSSD, přísně vzato se o rebranding (výměnu značky u produktu, který zůstává prakticky stejný) nejedná. - více zde

Výměnu loga sociální demokraté nehlásí. Také je ale možné, že se rebranding stává módním výrazem, který toho může v přeneseném významu slova označovat víc.

Například upravený a načerněný vous Usámy bin Ládina v kombinaci s mírným, neagresivním tónem, se dá označit jako rebranding teroristy, který se podle některých odborníků snaží ukolébat západ před chystanou lumpárnou. - více zde

Možná se dočkáme debaty
Anebo můžeme říct, že kapitán Sparty Pavel Horváth svým hajlováním zpochybnil snahy o rebranding klubu, pověstného přízní rasistů a neonacistů. - více zde

A když jsme u fotbalu – národní týmu proti amatérům v San Marinu předvedl, že u předzápasových proklamací hráčů a trenéra nešlo o víc, než o rebranding, pokus nějak okecat zjevnou nemohoucnost. - více zde

Možná se dočkáme debaty, zda nepotřebuje rebranding naše republika, když už se její hlavní město uchází o Olympiádu.(více zde) Že termín skutečně zdomácněl v našem slovníku ovšem poznáme podle toho, že někoho napadne požadovat rebranding naší civilizace.

Nepříjemné přiznání
Sotva se nějak změníme (chybí vůle i motivace), ale to přece ještě neznamená, že bychom o sobě nemohli alespoň získat lepší mínění?! Rebranding úpadku na pokrok – proč ne?

Že si ČSSD odhlasovala modernizaci a odmítla tomu říkat rebranding, není až takový paradox. Vystihuje to situaci, kdy se staří rozhodnou raději vypadat mladě, než by mezi sebe pustili mladé konkurenty a je jim nepříjemné to přiznat nahlas.

To, že odmítli užívat termínu rebranding ovšem samo neznamená, že zatím odhlasovali něco víc, než pouhý rebranding.

Autor:






Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Ochránci zvířat pátrají po losovi, od D46 mohl vyrazit k Přerovu či Zlínu

Nevšední pohled se může v těchto dnech naskytnout lidem na střední Moravě, spatřit by zde totiž mohli losa evropského. Ochránci zvířat proto prosí veřejnost o...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Chce EU zakázat písmeno „Ř“? Dezinformacím na internetu neujdou ani děti

Závislost na internetu, kyberšikana, dezinformace. Těmto rizikům jsou vystaveny všechny děti, které používají internet. Je proto důležité, aby se mediálně...  celý článek

Jiří Hynek, šéf Asociace obranného průmyslu, který má být podle Realistů...
V šesté Otázce vyhrál Hynek, zrušil by možnost udělit milost během stíhání

V šestém kole Otázky pro prezidenta zvítězil její nejnovější účastník Jiří Hynek. Podle šéfa Asociace zbrojního průmyslu není třeba pravomoci prezidenta...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.