Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Rebranding

  12:18aktualizováno  12:18
Pokud politici na kameru přiznávají, že neznají slovo "rebranding", není to nutně ostuda. Nenachází se ani v Akademickém slovníku cizích slov (2001) . Patří do hantýrky lidí od reklamy, marketingu a public relations a politického "píár".

Pavel Horváth svým hajlováním zpochybnil snahy o rebranding klubu. | foto: MF DNES

Rebranding je třeba když se z Českého telecomu stane 02 anebo z Oskara Vodafone. Pokud jde o změnu imidže politické strany, jak se na ní čerstvě usnesla ČSSD, přísně vzato se o rebranding (výměnu značky u produktu, který zůstává prakticky stejný) nejedná. - více zde

Výměnu loga sociální demokraté nehlásí. Také je ale možné, že se rebranding stává módním výrazem, který toho může v přeneseném významu slova označovat víc.

Například upravený a načerněný vous Usámy bin Ládina v kombinaci s mírným, neagresivním tónem, se dá označit jako rebranding teroristy, který se podle některých odborníků snaží ukolébat západ před chystanou lumpárnou. - více zde

Možná se dočkáme debaty
Anebo můžeme říct, že kapitán Sparty Pavel Horváth svým hajlováním zpochybnil snahy o rebranding klubu, pověstného přízní rasistů a neonacistů. - více zde

A když jsme u fotbalu – národní týmu proti amatérům v San Marinu předvedl, že u předzápasových proklamací hráčů a trenéra nešlo o víc, než o rebranding, pokus nějak okecat zjevnou nemohoucnost. - více zde

Možná se dočkáme debaty, zda nepotřebuje rebranding naše republika, když už se její hlavní město uchází o Olympiádu.(více zde) Že termín skutečně zdomácněl v našem slovníku ovšem poznáme podle toho, že někoho napadne požadovat rebranding naší civilizace.

Nepříjemné přiznání
Sotva se nějak změníme (chybí vůle i motivace), ale to přece ještě neznamená, že bychom o sobě nemohli alespoň získat lepší mínění?! Rebranding úpadku na pokrok – proč ne?

Že si ČSSD odhlasovala modernizaci a odmítla tomu říkat rebranding, není až takový paradox. Vystihuje to situaci, kdy se staří rozhodnou raději vypadat mladě, než by mezi sebe pustili mladé konkurenty a je jim nepříjemné to přiznat nahlas.

To, že odmítli užívat termínu rebranding ovšem samo neznamená, že zatím odhlasovali něco víc, než pouhý rebranding.

Autor:






Hlavní zprávy

Další z rubriky

Dálnice D49 Fryšták - Lípa I. a II. etapa
Silničáři plánují dálnici kolem Zlína, lidé z Kostelce požadují tunel

Ačkoliv se silničářům stále nedaří spustit výstavbu dálnice D49 z Hulína do Fryštáku, plánují už také její pokračování do Lípy, při kterém má vzniknout i nový...  celý článek

Syrský uprchlický tábor Zátarí v Jordánsku (7. prosince 2014).
Miliony z Česka na pomoc Syřanům v uprchlických táborech v Jordánsku

Další miliony korun z České republiky zamíří na pomoc Jordánsku, kde v uprchlických táborech žije dlouhodobě více než milion lidí. Ti utekli z válčící Sýrie....  celý článek

Polomy na Šumavě v okolí Nové Pece. Na snímku je silnice do Jeleních Vrchů.
Zákaz vstupu do lesů na Šumavě posvětili úředníci, může jít o život

Do známých turistických lokalit v okolí Nové Pece, Stožce ale i Horní Plané je od úterý zakázáno vstupovat. Lesy jsou nebezpečné kvůli sobotní bouřce, která v...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.