Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Pryč s kravatou, zavelel Robejšek. A láká na lepší budoucnost pro děti

  11:22aktualizováno  11:22
Politici, kteří nosí kravaty a špičaté boty, nedělají podle lídra Realistů Petra Robejška své profesi čest. Strana, která před časem vyhlásila, že chce přetáhnout na svou stranu 20 procent voličů, se proto rozhodla pro změnu image a „kravaťák“ Robejšek kvůli tomu odložil i svou kravatu.

„Změna stylu znamená, že začínáme demonstrovat podstatu našeho myšlení nejenom tím, jak jsme se oblékli, ale i jak budeme dělat politiku,“ řekl Robejšek, jehož oficiální funkce u Realistů je mentor, při zahájení kampaně své strany na pražském Slovanském ostrově.

Fotogalerie

Popírá, že by šlo o „z nouze ctnost“, protože navzdory vyhlašovanému cíli získat 20 procent se zatím podle průzkumů veřejného mínění Realisté neblíží ani k pěti procentům.

„Není to pokus o relaunch. Je to pokračování naší kampaně. Změna stylu nespočívá samozřejmě v těch tričkách. Je to metafora, která má zobrazit, že naše strana pracuje podle zcela jiné politické metody. Nebojujeme o pozice ve Sněmovně, nebojujeme o ministerská křesla, ale o programové cíle. Těch je 33, které chceme změnit,“ řekl iDNES.cz Robejšek.

Představil svůj ústřední billboard, podle nějž veškeré úsilí směřuje k tomu, aby se v Česku žilo lépe nynějším i příštím dětem. „Děti jsou budoucnost téhle země a to není klišé,“ zdůraznil. „S budoucí generací zajišťujeme budoucnost našeho národa,“ uvedl Robejšek. Realisté v programu kladou důraz na národní zájmy. Chtějí nadřadit českou ústavu mezinárodním smlouvám a zcela odmítají nelegální migraci do země.

V kampani hodlá strana Realisté utratit celý limit 90 milionů korun, jak to stranám a hnutím umožňuje zákon.„Jsme strana, která vstoupila do politiky nedávno, a samozřejmě prostředky, které máme k dispozici, jsou omezené. Ale sháníme sponzory i během kampaně. Mám-li to říct za sebe jako za šéfa kampaně, mou touhou je využít celý ten zákonný limit. Jestli se nám to podaří, záleží na sponzorech,“ řekl volební manažer Daniel Bartek.

Iniciátor a významným sponzorem strany je Marek Dospiva, spolumajitel společnosti Penta, která vlastní například sázkovou kancelář Fortuna či vydavatelství Vltava-Labe-Press vydávající regionální Deník.







Hlavní zprávy

Další z rubriky

Předseda hnutí STAN Petr Gazdík a šéf lidovců Pavel Bělobrádek při představení...
Doplnění kandidátek po vypadnutí Starostů nebude problém, hlásí lidovci

Představitelé KDU-ČSL neočekávají, že by strana měla problémy s doplněním kandidátek do podzimních sněmovních voleb po rozkolu ve spolupráci s hnutím...  celý článek

Vizualizace budoucí podoby nové výškové budovy, která má vyrůst v areálu nově
Olomouc se postavila věžáku Šantovka Tower, brání ochranné památkové pásmo

Olomoucká radnice vystoupila proti developerům, kteří plánují u centra vztyčit Šantovka Tower. Ve sporu se rozhoduje, zda pozemky pro budovu leží v ochranném...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Lidi nejsou ovce k ostříhání, EET je paskvil, bouřili v Senátu její odpůrci

Dusno bylo ve středu v Senátu při projednávání petice za zrušení zákona o elektronické evidenci tržeb. Podepsalo ji už 20 tisíc lidí. „Kdo nám byl vzorem? Země...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.