Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Rameno spadlého jeřábu ucpalo dálnici D1 směrem na Prahu

  19:57aktualizováno  22:58
Dálnice D1 byla v pátek večer na 11. kilometru ve směru na Prahu několik hodin neprůjezdná. Přes všechny pruhy leželo rameno jeřábu, který se převrátil na stavbě mezi oběma směry dálnice. Kvůli nehodě se tvořily dlouhé kolony.

"Jeřáb pracoval na blízké stavbě, jeho rameno spadlo na dálnici a ucpalo všechny tři pruhy," řekl krátce před osmou večer iDNES.cz pracovník Centra dopravních informací.

Důstojník dálniční policie řekl, že jeřáb instaloval do středu dálnice betonová svodidla. Při práci se převážil a rameno spadlo na vozovku.

Převrácený jeřáb na 11. kilometru zablokoval dálnici D1 směrem na Prahu (30.7. 2010)

"Auta místo nehody objíždějí po travnatém pásu, který je u blízkého sjezdu na Říčany. I tak se ale na místě samozřejmě tvoří kolony," přidal detaily policista.

Převrácený jeřáb na 11. kilometru zablokoval dálnici D1 směrem na Prahu (30.7. 2010)

Ten nejdříve odhadoval, že zprůjezdnění dálnice potrvá minimálně do deseti hodin večer. V půl desáté večer policista řekl, že omezení stále trvá. Na místě byly tři další jeřáby, které se pokoušely převrácený stroj dostat na kola.

Policista však nedokázal odhadnout, jak dlouho to může trvat. Dálnici se nakonec podařilo zprůjezdnit v půl jedenácté večer.

Autor:


Po stopách vrahů s Jiřím Pánkem


Hlavní zprávy

Vyfoťte, vystavte, prodejte
Vyfoťte, vystavte, prodejte

Prodávejte jednoduše přes mobilní aplikaci Bazar eMimino.cz.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.