Velké programové změny rádio nechystá, zatím pouze sází na vizuální stránku, vedle nového loga i na provokativní vizuály s názvem Síla klasiky.
"Mají upozornit na to, že klasická hudba není nudná nebo stará záležitost. Chceme přesvědčit i mladší lidi než je naše cílová skupina (lidé ve věku 45-65 let, pozn. red.), že existuje kvalitní alternativa k jejich oblíbeným stanicím," řekla iDNES.cz Kateřina Adamová, která má představení kampaně na starosti.
Fotografie muže stylizovaného do podoby Mozarta ve společnosti dvou sexy dívek má evokovat spojení historie a současnosti. "I historická postava může být přitažlivá pro mladou generaci," dodala Adamová.
Tahákem ale bude spíš novinářská legenda Josef Klíma, který bude od července číst na rádiu každý týden své komentáře. Pořad pod názvem Josef Klíma: Vlastníma očima bude Classic FM vysílat i ve dvou reprízách.
classic fmPražské rádio Classic FM, které patří do rodiny mediální skupiny Mafra, vysílá na frekvenci 98,7 FM a živě na internetu. |