Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

John začne na jaře moderovat vlastní pořad, poslancem zůstane

  15:56aktualizováno  15:56
Současný šéf Věcí veřejných Radek John začne od jara moderovat publicistický pořad Bez cenzury, který bude vysílat televize Barrandov. John, který je zároveň poslancem, chce připravovat i některé z reportáží. Jeho návrat k žurnalistice vyvolal loni v listopadu negativní reakce od novinářů i politiků.

Tisková konference VV během které strana představila kandidáty do krajských voleb. Na snímku zleva Radek John, v pozadí Kateřina Klasnová (7. srpna 2012, Praha). | foto:  Petr Topič, MAFRA

"Bude to investigativní pořad typu Sixty Minutes, ze kterého vycházejí i Na vlastní oči. Já ho dramaturguju, uvádím a budu točit i reportáže, pokud se najde čas," řekl serveru iHNED.cz Radek John.

Kvůli nové práci už John nebude kandidovat na šéfa VV, který vzejde z únorového kongresu. "Je to i z tohoto důvodu. Nekandiduji ale také proto, že jsem kandidoval už třikrát a řídím se heslem třikrát a dost," dodal. Poslancem nicméně dál zůstane. Právě proto ho za návrat k žurnalistice kritizovali i jeho bývalý kolegové Josef Klíma nebo Janek Kroupa (více zde).

Tým pořadu tvoří tři reportéři a mnoho dobrovolníků, hlavními hvězdami budou Kateřina Kašparová, Mercedes Wimmerová a Luboš Xaver Veselý, píše IHNED.cz. Kašparová se v 90. letech proslavila jako reportérka Televizních novin TV Nova. Wimmerová začínala na Nově v pořadu Áčko, pracovala jako reportérka Na vlastní oči a poté natáčela i pro Reportéry ČT. Luboš Xaver Veselý již několik let moderuje Pressklub Frekvence 1.

Server iHNED.cz upozornil, že pro Johnův pořad natáčejí i redaktoři časopisů Týdne a Instinktu. Tyto tituly společně s TV Barrandov patří skupině Empresa Media podnikatele Jaromíra Soukupa. Původně měl John publicistice obou časopisů přímo šéfovat, po vlně odporu ze strany médií a politiků však ze záměru sešlo.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.