"Stranická mediální politika je mizerná, protože neumí prodávat úspěchy," píše Zeman ve zprávě. "Když například uzavřeme pro nás výhodnou dohodu se Slovenskem, dozvíme se, že jsme Slovenské republice věnovali 26 miliard korun plus zlato, zatímco ve skutečnosti reálný přínos této dohody pro Českou republiku je sedm miliard korun," argumentuje předseda.
Za největší úspěchy sociálnědemokratické vlády v poslední době považuje premiér setrvání nezaměstnanosti na devíti procentech, k tomu podle něj přispěli Špidla aktivní politikou zaměstnanosti a Grégr hospodářskou politikou "vzdor útokům některých novinářských blbečků".
Zeman vyzval členy ÚVV, vedoucí představitele regionálních organizací ČSSD, poslance a senátory, aby propagovali výsledky práce své vlády, protože ministři, kteří pracují
šestnáct hodin denně, sedm dní v týdnu, na to nemají čas. "Pokud to neumíte, uvolněte místo jiným," dodal.