"Chtěli jsme nějak současnou kampaň odlehčit, proto jsme zvolili tuto formu. S Miroslavou Němcovou je naše kampaň zkonzultovaná a ona s ní souhlasila," řekl iDNES.cz předseda Mladých konzervativců Jiří Fremr, který je zároveň i členem ODS.

Konzervativci nechali vyrobit 20 billboardů, které se objevily v Praze, kde je Němcová v čele kandidátky ODS. Fremr věří, že jejich kampaň přesvědčí i některé mladé lidi, aby šli volit a dali hlas právě Němcové.
Billboardy podle něj vyšly konzervativce na 80 tisíc korun. Jejich podoba, kterou vytvořil jeden z členů občanského sdružení, silně evokuje americký kreslený seriál Simpsonovi. Fremr si je ale jist, že tím Mladí konzervativci neporušili autorská práva tvůrců populární série.
"My nikde neuvádíme, že je to inspirováno tímto seriálem. Navíc kreslená podoba Miroslavy Němcová nevypadá jako konkrétní postava, která v seriálu vystupuje. Potvrdil nám to i právník, se kterým jsme vše konzultovali," řekl iDNES.cz Fremr.
Kromě billboardů nechali Mladí konzervativci vyrobit i placky, které chtějí rozdávat na různých akcích. Přichystané mají také "serióznější" plakáty, na kterých budou snímky 12 členů sdružení - studentů vysokých škol. Portréty bude doprovázet například slogan "studuji historii - volím pravici". Slova se budou měnit podle toho, jakou školu daný člověk studuje.
"Je to kampaň ve stylu, který používala v Německu Angela Merkelová. Chceme, aby se plakáty objevily na vysokých školách po celém Česku," doplnil Fremr.