Přesně tyto "rady" dostávali policisté, když se v rámci zostřeného boje proti pirátům silnic vrhali na prošlé lékárničky.
Větší policejní "buzerace" vznešeněji "prevence i represe", je na místě. My řidiči ani my chodci se nebráníme.
Ale! Nemůžeme se neptat: Zdalipak se vládní snažení o snížení počtu nehod a mrtvých odrazí i v chování ministerských řidičů? Zdalipak si ta správná místa najdou čas i na takové "prkotiny", jako je dopravní značení?
I toto bylo nedávno zvěčněno: na jedné ústecké silnici na jednom sloupci dvě značky - zákaz odbočení vpravo a nad ní přikázaný směr jízdy vpravo! Stačí odstranit podobné nesmysly a hned je o pár nebezpečných úseků méně, pár nedostatkových policistů-hlídačů se ušetří.
Policie samozřejmě tvrdí, že má málo lidí a peněz. Tomu lze rozumět. Snad kromě státní byrokracie není firmy, kde by si nestěžovali stejně. A přece svou práci musí všichni zvládat stůj co stůj i bez pěkného zvýšení platů, které pro své "uniformy" prosadil t. č. premiér Gross.
Pravda však je, že silnice jsou v úděsném stavu a rizikových míst, kde by měli policisté hlídat, se nedopočítáme. Kdyby je měli nahradit papíroví panáci, zlikvidujeme lesy. I tady slýcháme od pánů shora zaklínadlo "nejsou peníze" (vláda kvůli silnicím chce jít škemrat do Bruselu, aby se mohla víc zadlužit).
Ale ještě nikdo pořádně nevysvětlil přežívající záhadu: proč opravy trvají tak dlouho, proč se o víkendu (kdy řada lidí běžně pracuje) potuluje na dlouhém opravovaném úseku jeden chlapík v montérkách...
Nelze věřit, že je mezi firmami tak malá konkurence a malý zájem o zakázky. Kdy se zostří boj proti tomuto silničnímu pirátství