"Jeho cena byla příliš velká. Navíc nám kapacitně nevyhovovalo. Byli bychom sami proti sobě, kdybychom na tuto nabídku přistoupili," konstatovala Hanáková. Roedl však podle svých slov byl ochoten přistoupit na jakoukoli podmínku organizace.
"Mohli klidně jezdit za stejné ceny," prohlásil Roedl. Hanáková míní, že by si podnikatel takovou cenu nemohl dovolit. "Všechny firmy v metropoli, které tuto službu poskytují, si účtují průměrně patnáct dvacet korun za jeden kilometr. Naše cena je šest korun za kilometr, protože dostáváme dotace od magistrátu a ministerstva financí," řekla Hanáková. Chybějící vůz podle ní zatím nahrazuje ojeté auto Jedličkova ústavu.
Hanáková však připouští, že je to jen dočasné řešení. "Spoléháme na sbírku. Zatím máme nashromážděno asi půl milionu korun," dodala s tím, že auto stojí zhruba milion tři sta tisíc korun. V celé metropoli přepravu tělesně postižených zajišťují jen další tři firmy. Dvě z nich však mají jen jeden takto vybavený vůz.