Nejvýraznější nárůst čtenářů zaznamenala MF DNES mezi vysokoškolsky vzdělanými, o plných dvacet procent.
"Vyšší počet čtenářů se projevuje i v zásahu inzertních kombinací, zejména Power Kombi a Top Kombi," říká Petr Marek, člen představenstva odpovědný za obchod. "Výrazně roste počet čtenářů s vyšším vzděláním. Tituly nabídky Power Kombi čte nyní přes 900 tisíc lidí s vysokoškolským nebo středoškolským vzděláním," doplnil detail z aktuálního měření čtenosti.
Ve výzkumu vykázaly dobré výsledky i magazíny. Čtvrteční Magazín DNES+TV si pravidelně každý týden čte 1 035 000 lidí, středeční Doma Dnes 593 000, pondělní Ona Dnes má 537 000 čtenářek a čtenářů a k půlmilionové hranici se blíží také sobotní Víkend.
Daří se i dalším deníkům z vydavatelství MAFRA, Lidovým novinám a Metru.
Mediální skupina MAFRA sdružuje pod svou střechou produkty ze všech oblastí mediálního trhu. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, jejímž cílem je podávat pravdivý a plnohodnotný obraz o světě, ve kterém žijeme. Součástí tohoto obrazu musí být aktuální a kvalitní zpravodajství, stejně jako užitečné servisní informace či oddechové čtení ve specializovaných přílohách.
Druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny, vycházející již od roku 1893. Jsou listem, který své čtenáře nejenom pravdivě informuje, ale také stimuluje jejich kritické myšlení o světě a společnosti. Nejmladším titulem je od roku 2008 v rámci skupiny bezplatný deník Metro, vydávaný ve všední dny v Praze a dalších 50 městech v nákladu 350 000 exemplářů. Deník se zaměřuje na mladé a aktivní čtenáře, čemuž odpovídá i osobitý layout a obsah novin.
Naše deníky vycházejí v co nejvyšší možné kvalitě díky divizím MAFRAPRINT v Praze a v Olomouci. V těchto nejmodernějších tiskárnách v České republice se tisknou ale nejenom deníky mediální skupiny MAFRA, ale i další novinové tituly a množství významných reklamních zakázek.