"Dohodli jsme se s Dopravním podnikem na konečné podobě úsporného plánu. Dnes jsme změny uzavřeli a předali je pražskému radnímu Radovanu Šteinerovi, který má dopravu na starosti," informoval mluvčí Ropidu Filip Drápal.
Podle něj nemusí být změny, o kterých se v posledních dnech tolik mluví, ještě konečné. "Může se rozhodnout jakkoliv, plány jsou otevřené, připravené k projednávání," dodal Drápal. - více o návrzích na změny v provozu metra čtěte zde
Rada pražského magistrátu by měla úsporné návrhy projednat na svém zasedání 26. ledna. Pokud návrh Ropidu schválí, měl by začít platit od 7. března, což je celostátní termín pro změny jízdních řádů.
Podle návrhů Ropidu by měly poslední vlaky metra vyjíždět z centra těsně před půlnocí. Poslední metro by tedy jelo asi o deset minut dříve než nyní.
Ke zkrácení provozu chce Dopravní podnik i Ropid přistoupit kvůli finanční náročnosti a špatné vytíženosti posledních spojů metra.