Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Pivovarník zlobí věřící „papežem“ se švestkou na hlavě

  15:55aktualizováno  15:55
Návštěvu papeže využil ke své reklamě pivovar Bernard. V Brně blízko místa, kde bude v neděli Benedikt XVI. sloužit mši, vyrostly billboardy, na kterých je pivovarník Stanislav Bernard v rouchu, jež připomíná to papežovo. Redakci iDNES.cz se ozvali čtenáři, které reklama pobuřuje.

Billboard pivovaru Bernard. | foto: čtenář iDNES.cz

Na billboardech je Stanislav Bernard v bílém papežském hávu a s čepičkou v podobě švestky (Pivovar nabízí nealkoholické pivo Bernard švestka - pozn. red.). Za postavou je vidět kolona aut. Vše doplňuje tradiční slogan humpoleckého pivovaru "Svět se zbláznil. Držte se..."

Reklamy pivovaru podle Bernarda pravidelně upozorňují na absurdity běžného života, nejlépe humornou formou. "Tentokráte za absurditu považujeme uzavření nejdůležitější dopravní tepny v Česku," uvedl.

Šest kilometrů dálnice D1 bude uzavřeno od sobotního do nedělního večera. Úsek mezi 196. a 203. kilometrem se promění v obří parkoviště pro návštěvníky brněnské mše Benedikta XVI. - čtěte Policisté rozdělí dálnici D1 při návštěvě papeže do čtyř barevných zón

Bernard reklamu brání s tím, že na papežovu mši přijde podle odhadů asi devadesát tisíc lidí, ale na každoroční Velkou cenu ČR na Masarykově okruhu v Brně se sjíždí až čtvrt milionu návštěvníků a k žádným dopravním omezením v té době nedochází.

"V naší reklamní kampani se tedy nejedná o jakékoliv snižování autority nejvyššího církevního představitele, ale o humorný pohled na toto poněkud nešťastné řešení dopravní situace," dodal Bernard s tím, že on sám je věřící člověk.

Někteří jiní věřící jsou ale reklamou pobouřeni. "Musím říci, že mě opravdu zarazilo, že si někdo dovolí tuto významnou událost brát na lehkou váhu," uvedla čtenářka iDNES.cz.

Ani brněnskému biskupství se billboard nelíbí. "Nemyslím, že je vhodné parodovat hlavu státu k podobným účelům," řekla ČTK jeho mluvčí Martina Jandlová.

Pivovar Bernard využil ve své marketingové kampani už několik událostí. Na billboardech se objevila například "Anička Dajdou", kterou proslavila první řada soutěže SuperStar, snímky z rozehnání technoparty CzechTek v roce 2005 nebo naposledy oranžová mapa ČR po loňských krajských volbách.

Vadí vám billboardy, na nichž je pivovarník převlečený za papeže se švestkou na hlavě?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 17. října 2009. Anketa je uzavřena.

NE 1880
ANO 505
Autor:






Hlavní zprávy

Další z rubriky

Volby 2017 na iDNES.cz
ON-LINE REPORTÁŽ: Volby do Poslanecké sněmovny

Dostane se do Poslanecké sněmovny nějaká nová strana? Kdo se stane vítězem? A jaká bude letos volební účast? Sledujte on-line reportáž na iDNES.cz.  celý článek

Lidé v Krásné Studánce u Liberce odevzdávali své hlasovací lístky na místním...
Strany mají triky k obcházení zákona o darech. Některé ho ignorují úplně

Od koho strany získávají finance a na co je během kampaní využívají. To měl zprůhlednit zákon, o kterém se před volbami mluvilo jako o přelomovém. Podle...  celý článek

Jihlava
100 POHLEDŮ: Baráčky v Jihlavě jak lepidlem k sobě přilepené

Pro období let 1890 až 1914 se vžilo označení Belle Époque - „krásná doba“. Právě v tomto období vznikla většina fotografií, které jsme zařadili do seriálu 100...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.