Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Ať jim jazyk upadne! Kreml rázně odmítl spekulace o Putinově rakovině

  12:53aktualizováno  12:53
Kremelský mluvčí Dmitrij Peskov odmítl spekulace o vážné nemoci prezidenta Vladimíra Putina. O rakovině ruské hlavy státu spekuloval list New York Post. Putinovi podle některých zdrojů deníku zbývá jen pár let života.

Ruský prezident Vladimir Putin (27. srpna 2014) | foto: AP

Peskov spekulace amerického bulváru o Putinově vážné nemoci odbyl strohým dementi. V reakci na tvrzení listu New York Post prohlásil, že se „nic neděje“ a šiřitelé spekulací že se nedočkají. „Ať jim jazyk upadne,“ poznamenal Peskov.

Deník tvrdí, že v Bělorusku a v Polsku se prý už měsíce objevují zprávy o tom, že ruský prezident trpí rakovinou míchy. Podle zdrojů amerického listu jde spíš o rakovinu slinivky břišní, tedy o jedno z nejagresivnějších nádorových onemocnění.

Prezidenta prý léčí starý lékař z bývalého východního Německa, s nímž se Putin seznámil, když působil v Drážďanech jako agent sovětské tajné služby KGB. Lékař, kterému je 84 let, prý zkouší různé terapie, včetně „steroidové šokové léčby“, která by vysvětlovala nynější prezidentovu odulou tvář.

Některé zdroje podle deníku New York Post tvrdí, že Putin po sobě hodlá zanechat odkaz v podobě rozšíření ruského území, jako tomu bylo u cara Petra Velikého nebo u Stalina.

Autoři: ,


Témata: Vladimir Putin


Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.