Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Kouzlo nechtěného, ČT24 diváky pobavila penisem

  9:30aktualizováno  9:30
Internet se baví záznamem ze středečních odpoledních zpráv na ČT24. Kouzlem nechtěného se nad moderátorem objevil záběr penisu. Byl součástí živého vysílání na obrazovkách ve zpravodajském zázemí.

Moderátor Daniel Takáč neměl hned při úvodním studiu šanci zjistit, co se za ním děje. Na obrazovce, jejíž vysílání je součástí pozadí, se objevil záběr penisu.

Byl součástí vysílání na ČT2. Ta ve středu odpoledne uvedla další díl dokumentárního cyklu britské veřejnoprávní BBC. Týkal se dospívání.

"Kvůli propojení studia a newsroomu zpravodajského týmu ČT24, který celý den monitoruje dění na zahraničních zpravodajských kanálech a dalších stanicích České televize, byly v odpoledních zprávách viditelné záběry jedinečného edukativního dokumentárního cyklu BBC Lidské tělo," uvedla mluvčí ČT Alžběta Plívová.

Kouzla nechtěného si všimli okamžitě diváci a ČT si začali na internetu dobírat, zda je něco takového součástí její nové grafiky. Tu televize spustila v pondělí (více čtěte zde).

ČT však kvůli této záležitosti nejspíš nečeká žádné pokárání zvnějšku. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV), jež má za úkol hlídat i to, zda není ohrožen vývoj dětí, se věcí zabývat nebude.

"Nahota ve vysílání není zakázaná," vysvětlila předsedkyně RRTV Kateřina Kalistová. Existuje rozdíl mezi nahotou a pornografií, tedy zobrazením ztopořeného penisu. Vysílání takových záběrů je u volně dostupného programu zákonem zakázané.

"RRTV často dostává stížnosti na lékařské záběry, kde je odhalený člověk. Ale toto opravdu nemá žádný potenciál ohrozit děti," dodala Kalistová.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.