"Vidíme to i na nedělním Aha!, že v neděli si lidé chtějí číst spíše bulvár, a těch, kdo vyžadují seriózní informace, není tolik. Je to také věc distribuce, ta nedělní je stále problematická," vysvětlil Pawlovski.
Nedělní svět byl podle něj dobře dělaný titul pro náročnější, inteligentní čtenáře. "Je ale o hodně míň lidí, kteří chtějí v neděli číst, než těch, kteří říkají, že chtějí v neděli číst. To je velký rozdíl," tvrdí vydavatel.
Redakce Nedělního světa by se kromě tvorby elektronické podoby týdeníku měla podílet i na přípravě nového zpravodajského serveru www.tyden.cz. Ten vydavatel časopisů Týden a Instinkt spustí 3. února ve 12:00.
Představitelé MEDIACOPu slibují, že budou na portálu přinášet aktuální zprávy z České republiky, ale i ze světa.