Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Otevřená data z projektu Politický kompas

  14:38aktualizováno  14:38
Na této stránce poskytujeme data z projektu Politický kompas formou otevřených dat pro výzkumné účely.

ilustrační snímek | foto: koláž iDNES.cz / Profimedia.cz

Projekt Politický kompas je na této adrese.

Data o uživatelích

http://data.idnes.cz/opendata/kompas/user.csv

Jednoduchá tabulka obsahuje číslo uživatele a informace, které poskytl.

Sloupec age = věk

0nevyplněno
1do 18
218-29 let
330-39 let
440-49 let
550-59 let
660 let

Sloupec sex = pohlaví

0nevyplněno
1žena
2muž

Sloupec education = vzdělání

0nevyplněno
1
2SŠ bez maturity
3SŠ s maturitou
4

Sloupec region = Kraj bydliště

0nevyplněno
1Brno
2Budějovice
3Hradec
4Jihlava
5Liberec
6Olomouc
7Ostrava
8Pardubice
9Plzeň
10Praha
11Ústí
12Karlovy Vary
13Zlín

Sloupec citySize = velikost obce

0nevyplněno
1do 5 000 obyvatel
25 000- 99 000 obyvatel
3100 000 a víc obyvatel

Sloupec voter = jakou stranu volil v minulých volbách

0nevyplněno
1nebyl(a) jsem u voleb
2ČSSD
3ANO 2011
4KSČM
5TOP 09
6ODS
7Úsvit přímé demokracie
8KDU-ČSL
9Strana Zelených
10Česká pirátská strana
11Svobodní

Sloupec created

Datum a čas vytvoření

Data uživatele o stranách

http://data.idnes.cz/opendata/kompas/user-data.csv

Tabulka obsahuje informace kam uživatel umístil strany, v jakém pořadí je umístil a jak měnil pořadí. Každý uživatel měl na začátku 10 stran, které byly zobrazeny v pořadí podle initOrder (pořadí stran na začátku je náhodné). Uživatel je do grafu umístil v pořadí dané initOrder. První umístění dané strany je na pozici firstX a firstY. Uživatel mohl pořadí stran měnit, potom je konečná pozice daná jako lastX a lastY.



Trump ohrožuje světovou bezpečnost, řekl historik Lukeš v Rozstřelu



Hlavní zprávy

Další z rubriky

Síť firem, které jsou propojené s youtuberkou Teri Blitzen.
Velká mapa youtuberů: podívejte se, kdo s kým pracuje a koho propaguje

Prohlédněte si, se kterými firmami jsou provázaní nejznámější youtubeři. Vybrali jsme dvacítku tváří české YouTube scény, kterou se nám podařilo propojit s...  celý článek

Ilustrační snímek
Videa plná skryté reklamy. České úřady se do kontrol youtuberů nehrnou

Významná část příjmů youtuberů pochází z toho, že ve svých videích propagují produkty firem, které jim za to platí. To samé - tedy tzv. product placement - v...  celý článek

Dostal jsem nabídku propagovat lux či pyrotechniku. Drtivou většinu spoluprací...
Kovy: Youtuber je pro firmy zlatý důl. Týdně mám 15 nabídek na reklamu

Dvacetiletý Karel Kovář se na české YouTube scéně poměrně vymyká. Točí o tématech, do kterých se jiní nehrnou, třeba o politice. V rozhovoru pro iDNES.cz mluví...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.