Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Oracle E-business Suite umožňuje správu zákaznických vztahů přes Web

  19:54aktualizováno  19:54
New York, 10. března - Na iEC konferenci a Expo., společnost Oracle, největší dodavatel softwaru pro e-business, dnes oznámila zpřístupnění nových a upgradovaných aplikací, které umožňují kompletní správu zákaznických vztahů přes web, a to od marketingu a prodeje až po zákaznickou podporu. Společnost Oracle představuje nové samoobslužné aplikace - Oracle iSupport a Oracle eMail Center a nové verze Oracle iStore, Oracle iMarketing a Oracle iPayment. Tyto produkty plně využívají výhod samoobslužného přístupu a web technologií a snižují náklady na minimum, přičemž umožňují vysokou interakci se zákazníkem.

Jak společnosti získávají více a více zkušeností s obchodováním na Internetu, stále více a více si uvědomují, že úspěšná prezentace na Internetu vyžaduje více než jen uživatelsky příjemné prostředí. Webová stránka, která prezentuje jen jednoduchý obsah a umožňuje jen základní transakce, již není dostatečně konkurence schopná. Společnosti potřebují využít síly Internetu k integrovanému marketingu, prodeji a podpoře. V opačném případě riskují, že konkurence bude odpovídat rychleji, nabízet zákazníkům lepší služby a prodávat produkty osobnějším způsobem.

Oracle e-business suite umožňuje jakékoliv společnosti virtuálně komunikovat se zákazníky na všech úrovních obchodního cyklu.

Oracle iStore je end-to-end řešení pro realizaci Internetových obchodů. Oracle iStore je první web store, který zahrnuje všechno potřebné pro globální internetový obchod, od možnosti mnoha změn a podpory překladu ke katalogu produktů s rozsáhlými vyhledávacími schopnostmi. Obsahuje nákupní vozík, který může být uložen a sdílen dalšími uživateli, zákaznickou analýzu a dokonce služby zákazníkům jako je sledování stavu objednávky a dodávky. Oracle iStore umožňuje plnou integraci s tradičními ERP systémy, CRM systémy a plně automatický proces samoobslužného objednávání od ověření dostupnosti produktu až po finální dodání.

Oracle iMarketing mapuje a spravuje všechny online marketingové aktivity, které zahrnují připojené linky, bannerové kampaně, online logování a prohlížení. Na základě tohoto sledování umožňuje Oracle iMarketing adresné doporučení produktu nebo služby, založené na spotřebitelském profilu nebo dostupnosti produktu. S úzkou integrací na iStore, mohou online spotřebitelé, kteří vidí banner přidaný na partnerské stránce, kliknout na link a přesunout se přímo do ověřovací stránky k ukončení koupě. Navíc, iMarketing poskytuje ukazatele, které sledují úspěšnost kampaně, stejně tak jako výsledné nákupy a návštěvnost.

Oracle iPayment poskytuje platební služby, zahrnující autorizaci kreditní karty, clearing a ostatní formy placení založené na obchodních pravidlech. iPayment pracuje s klíčovými platebními systémy jako je Cybercash a Verifone a podporuje bezpečnost standardy SSL a SET.

Oracle eMail Center, kompletní řešení pro správu příchozích a odchozích zákaznických e-mailových zpráv, umožňuje organizacím automaticky roztřídit příchozí emailové zprávy a vytvořit návrh na odpověď založený na obsahu přijaté zprávy.
Oracle iSupport společnostem umožňuje vytvářet Internetový informační portál, který zákazníkům umožňuje vidět data jako jsou příslušné smlouvy, stav objednávky, vydané faktury a platby. Navíc, zákazník bude schopen aktivně vyhledávat odpovědi na podporu své poptávky prohledáváním přes FAQ, které umožňuje vyhledání řešení problému nebo vytvoření žádosti po službě a zavolání zpět.

"Tak, jak se společnosti snaží vytvořit Internetovou prezentaci a dot.coms, posunují se směrem k rozšíření samoobslužného web store a budou potřebovat řešení, která budou spravovat všechny oblasti vztahů se zákazníky," řekl Mark Barrenechea, senior vice president, Oracle. "To, že mají pouze samotný web store nebo telefonní centrum brání společnosti využít všech informací, které uvnitř své společnosti mají. Využitím všech zákaznických informací, které mohou být shromážděny prostřednictvím jakéhokoli kanálu a integrací těchto informací s tradičními ERP aplikacemi, mohou společnosti skutečně porozumět svým zákazníkům a poskytnout jim kvalitní služby a produkty, které je odliší od jejich konkurence."


___________________________________________________________________________
Oracle je vedoucí dodavatel softwaru pro informační management a druhá největší softwarová společnost na světě s ročním obratem více než 9,3 miliardy USD. Společnost Oracle nabízí svá aplikační řešení a databáze s příslušnými konzultacemi, školeními a službami technické podpory ve více než 145 zemích světa. Další informace naleznete na: http://www.oracle.com

Autor:






Hlavní zprávy

Další z rubriky

Francouzská armáda cvičí orly pro lov zbloudilých dronů (10. února 2017)
Norsko schválilo projekt na odstřel 200 orlů. Ornitologové protestují

Norský parlament schválil kontroverzní projekt na regulaci populace orlů skalních. Chovatelé ovcí a sobů tvrdí, že dravci působí velké škody ve stádech a...  celý článek

Donald Trump na tiskové konferenci v Trump Tower v centru Manhattanu (15. srpna...
Trump si před akcí proti KLDR vyžádá souhlas Soulu, tvrdí jihokorejci

Americký prezident Donald Trump jihokorejskému vedení slíbil, že v případě jakéhokoli rozhodnutí ohledně Severní Koreje si vyžádá svolení Soulu, řekl...  celý článek

Kim Čong-un zkoumá plány útoku na Guam
Velmi moudré rozhodnutí. Trump chválí Kima za odklad útoku na Guam

Za „velmi moudré a logické rozhodnutí“ pochválil ve středu americký prezident Donald Trump severokorejského vůdce Kim Čong-una, který prozatím odložil plány...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.