Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

ODS má e-shop. Prodává trika, mikiny i vůně do auta ve tvaru modrého srdce

  10:14aktualizováno  14:01
Vlastní internetový obchod otevřela v den začátku svého kongresu ODS. Nabízí například trička, hrnky, čepice, ale i třeba vůni do auta ve tvaru modrého srdce s bílým ptákem. "Je to posilování značky," řekl iDNES.cz ke spuštění e-shopu občanských demokratů mluvčí strany Martin Kupka.

Ve stánku propagujícím nový e-shop ODS jsou k vidění i originální srdce s modrým ptákem. | foto: Josef Kopecký, iDNES.cz

Na možnost koupit si reklamní předměty láká ODS delegáty i hosty kongresu sloganem "Modrá sluší" a zároveň také ke koupi vybízí upozorněním, že to podpoří modré konzervativce.

"Jako politická strana z prodeje nemůžeme mít zisk a tomu odpovídají i ceny, které jsou režijní a pouze pokrývají náklady," vysvětluje Kupka.

Kongres ODS sledujeme on-line

Trička v bílé či modré verzi tak lze koupit za 120 korun, mikiny za čtyři stovky, čepici za 90 korun a náramky na ruce s nápisem "Go right" za desetikorunu. V nabídce jsou i šňůrky na klíče či USB flash disky.

"Ve světě je to úplně běžné, dělá to například německá CDU," prozradil mluvčí ODS, kde strana nalezla inspiraci.

U stánku propagujícího nový e-shop ODS se na kongresu dá získat i perníkové srdce s modrým ptákem a heslem Praha volí rozumem.

Perník ale občanští demokraté zatím na webu nenabízejí. Jen jim zůstal z volební kampaně, která nakonec v říjnu ani v listopadu nevyvrcholila předčasnými volbami, jak politici plánovali.

ODS není jediná strana, která rozjíždí prodej propagačních předmětu na internetu. Obchod pro "fanoušky" plánuje také TOP 09.

Chce prodávat třeba trika s obrázky pražského volebního lídra Karla Schwarzenberga – vytištěnými v různých barvách ve stylu výtvarníka Andyho Warhola.

"Počítáme s tím, že budeme prodávat propisky, hrnky, pánské kabely. Vybíráme i deštníky," prozradil minulý týden manažer TOP 09 Jaroslav Poláček. - čtěte TOP 09 otevře "fan shop" a la FC Barcelona, prodávat bude trička i propisky

Možnost otevřít internetový obchod pro své příznivce připouští i ČSSD. "Není vyloučeno, že nám vyzbyde čas i na tyto prázdné a falešné blbůstky, které patří spíš do fotbalu, než do politiky," řekl iDNES.cz šéf PR a marketingu sociální demokracie Petr Dimun.

"My se spíš orientujeme na projekty typu www.20letsvobody.cz," dodal. Na těchto internetových stránkách informují sociální demokraté o své historii. Vtip spočívá v tom, že heslo "Dvacet let svobody" je i jedním ze sloganů právě probíhajícího kongresu ODS.







Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ministr životního prostředí Richard Brabec v pořadu Rozstřel (22. září 2017)
Brabec v Rozstřelu: Česko v posledních letech výrazně vysychá

Jako ministr životního prostředí dohlíží na kotlíkové dotace či program Dešťovka. Zároveň je místopředsedou hnutí ANO a po odvolání Andreje Babiše z vlády také...  celý článek

Ty to zvládneš.cz - Vícepruh
Nestrkej kočárek, kam nevidíš! Nová dopravní kampaň cílí na chodce

Asociace Záchranný kruh v pátek spustila kampaň za zvýšení bezpečnosti chodců v silničním provozu. Kampaň Ty to zvládneš je složena z deseti emotivních spotů,...  celý článek

(ilustrační snímek)
Manuál pro voliče: nezapomeňte na průkaz a zkontrolujte jeho platnost

V říjnu budeme po čtyřech letech vybírat nové poslance. Volební místnosti se otevřou v pátek 20. října odpoledne. Svůj hlas můžete odevzdat i následující den.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.