Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

ODS jde do eurovoleb s Klausem a webem

  14:10aktualizováno  14:10
Favorit na vítězství v eurovolbách, občanští demokraté, představil svou předvolební kampaň. Z billboardů budou na voliče shlížet lídr kandidátky Zahradil a šéf strany Topolánek. Sto tisíc brožurek zdobí i tvář prezidenta Klause. ODS chce zaujmout voliče i na internetu.

ODS nechala vytisknout sto tisíc brožurek s názvem Co byste měli vědět o Evropském parlamentu. Z obálky se usmívá mimo jiné i Václav Klaus, který deklaroval, že se bude snažit o nadstranickost. Na dotaz, jak se tam jeho tvář dostala, odpověděli členové ODS, že fotografii stáhli z otevřených zdrojů.

Strana předpokládá, že Klaus se proti tomu nebude ohrazovat. V brožurce prý není žádná propagace ODS, ale věcné informace o fungování EU a jejích institucí.

Hlavním heslem, pod nímž ODS vyrazí do boje o přízeň voličů, bude Modrá šance pro Evropu, stejná šance pro všechny. Z programových prvků ODS zdůrazňuje odstranění nerovných podmínek pro nové členy EU (omezení cestování a práce) a ponechání rozhodování o zdanění národním parlamentům.

ODS sází na internet
Vedle billboardů a předvolebních mítinků s kandidáty chtějí straníci sdružení pod znakem modrého ptáka oslovit voliče i pomocí internetu.

"Na mítinky chodí málo lidí. Chceme přilákat hlavně mladší a střední generaci, která může volební výsledek ovlivnit," říká lídr eurokandidátky ODS Jan Zahradil.

Na adrese eu.ods.cz jsou kromě představení kandidátů a dalších informací také soutěže o ceny, vtipy, kvíz nebo hra. Ze stránek bude možné stáhnout i logo na mobilní telefon, které se operátorům obvykle platí. ODS tvrdí, že na této službě nic nevydělá, ale finanční stránku věci blíž nevysvětlila.

Představitelé strany ale tvrdí, že s nimi nespolupracuje žádný mobilní operátor, jen společnost ATS Praha, která provozuje audiotexové služby.

ODS slibuje, že nebude v rámci kampaně posílat nevyžádané e-maily, telefonicky útočit na domácnosti ani posílat SMS spam. Volební tým ale prý disponuje tisíci adres, jejichž majitelé souhlasí se zasíláním informací. Kampaň ODS začíná v sobotu na pražském Petříně.

ČTĚTE TAKÉ:
ČSSD zkusí voliče přilákat z Řípu
ODS je jasný favorit eurovoleb

Jan Zahradil a Mirek Topolánek představují billboard ODS pro kampaň před volbami do europarlamentu. (30. dubna 2004)

Autoři: ,






Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Senioři i děti zaplatí ročně méně za léky. Senát na to Ludvíkovi kývl

Starším lidem a rodinám s malými dětmi se finančně uleví. Ministr zdravotnictví Miloslav Ludvík v Senátu obhájil návrh zákona, který lidem nad 65 let a dětem...  celý článek

Vlna dosahuje až téměř na úroveň sousedního chodníku.
Místo roviny je vlna, za miliony opravená silnice vydržela jen pár týdnů

Po necelém měsíci provozu se na opravené silnici mezi Vysokým Mýtem a Chrudimí v obci Stradouň vytvořila nebezpečná vyjetá vlna. Za rekonstrukci celkem...  celý článek

Zřejmě nejkontrolovanější projekt. Multifunkční kongresový areál dostal v roce...
Babišovi blízcí si akcie Čapího hnízda účelově přeprodávali, píše policie

Rodinní příslušníci Andreje Babiše (ANO) si přeprodávali akcie Čapího hnízda, aby znepřehlednili vlastnickou strukturu firmy. Podle Českého rozhlasu to policie...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.