Ve druhé části kampaně se ODS podle volebního manažera a místopředsedy strany Ivana Langera jednoznačně soustředí na varování voličů před předsedou ČSSD Jiřím Paroubkem a sliby jeho strany.
Billboardy konzervativců tak budou nést hesla jako "ČSSD = ztráta práce", "ČSSD = vyšší daně" nebo "ČSSD = státní bankrot".
Billboardem, v němž ODS vyzývá Paroubka, že je čas skončit, strana reaguje na to, jak sám Paroubek po oznámené rezignaci šéfa Sněmovny Miloslava Vlčka vyjmenoval několik politiků, kteří by podle něj měli také odejít z vysoké politiky - mezi nimi i právě Langera.
V kinech po celé republice se také objeví devadesátisekundový klip, v němž jsou namixovány emotivní události jako pláč malého dítěte či fandění při sportu s některými historickými událostmi - kromě demonstrací proti komunistickému režimu v roce 1989 tu jsou zachyceny tanky okupantů v roce 1968 či protest na čínském náměstí Tchien an men proti tankům čínským.
"Klip pro nás tentokrát netočil Filip Renč, ale bylo to dílo naší kreativní agentury," řekl Langer při představení klipu, který je doplněn průběžně upravovaným heslem se vztahem k lidskému hlasu - každý hlas má právo zaznít, každý hlas může hodně zaznít, každý hlas má svůj účel, každý hlas ovlivní generace...