Ptejte se obchodně-ekonomického ředitele Dopravního podniku Václava Pomazala
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 6. února 2001 do 13:45
OTÁZKA:
Jestli jsem tomu dobře rozuměl, tak při výměně budu muset platit za novou průkazku, nezdá se Vám to trochu nefér, když jsem již platili za tu stávající?
Karel Kovář
ODPOVĚĎ:
Dopravní podnik musí vyhovět zákonu a stávající technologie "kmenových listů" již toto neumožňovala.
6.2.2001 13:41
OTÁZKA:
Když totálně jezdí pomalovaná metra - to máte se sprejery dohodu, nebo to dělají potajmu v depu? Nebylo by lepší se s nima dohodnout než nechávat jezdit buď odporně šedivé vozy, nebo naopak nesmyslně pomalované vozy?
Hanička
ODPOVĚĎ:
Většinou se jedná o organizované skupiny, které "dělbou práce" dokáží pomalovat vagón během zastávky. Převážně na trase B.
6.2.2001 13:42
OTÁZKA:
Ptal jsem se na Váš názor na množství zaměstnanců DP. Neodpověděl jste, zkouším to ještě jednou: Není podle Vás v DP přezaměstnanost?
Polák, Praha 4
ODPOVĚĎ:
12 500 zaměstnanců, 3500 řidičů a strojvedoucích, posledních několik let počet zaměstnanců nestoupá, přestože se rozsah dopravy zvyšuje (trasa metra IV B).
6.2.2001 13:44
OTÁZKA:
Nemyslíte, že nový vůz metra se sedadly řazenými za sebou není moc dobrý nápad? Nejsou lepší sedadla jako teď - přístupnější a vejde se tam víc lidí?
Babočka
ODPOVĚĎ:
Máme zájem vyzkoušet i variantu sedadel řazených tradičním způsobem.
6.2.2001 13:48
OTÁZKA:
Nejsou vaše opatření diskriminační? Kdo si zapomene průkazku s rodným číslem, tak se s ním bude zacházet jako s černým pasažerem?
Mates
ODPOVĚĎ:
Legitimace s osobními údaji bude mít vždy výhodu.
6.2.2001 13:49
OTÁZKA:
Nemyslíte si, že by mohli být Vaši řidiči ohleduplnější. Když vidí dobíhat nějakýho cestujícího, tak se jen pousmějí a šlápnou na plyn. Nechtělo by to trochu víc lidskosti?
Pavel Toman
ODPOVĚĎ:
Určitě.
6.2.2001 13:50
předchozí | 1 2 3 | další |
Upozornění
Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.