OTÁZKA:
Dobrý den,
tomu 40% navýšení jízdenek nerozumím. Takový rozdíl je dle mne už amorální. Vzhledem k tomu, že vládne Brnu ČSSD, tak je to určitě myšleno v prospěch občanů. Jistě to nemá za cíl zvýšit počet aut už dnes v přeplněném městě?
Uvádíte, že to jde na platy zaměstnanců. Jedná se tedy pouze o řadové zaměstnance (a jejich navýšení platů alespoň o 20%)? Nebo především pro managment a jejich odměny?
Která energie zdražila o 40%, kterou uvádíte, jako druhý důvod? Myslíte tím třeba naftu?
A Vaše citace je již jen bombónek na závěr "Rovnítko mezi zdražení a kvalitu dávat nelze", protože to již jen celkově podtrhuje tu absurditu.
Předem děkuji za reakci
Honza
ODPOVĚĎ:
Prýgl:Dobrý den, většina cestujících používá různé formy předplatních jízdenek, u kterých došlo ke změně cen od 1. 12. 2008. Navýšení cen předplatních jízdenek bylo mnohem nižší. Je na každém cestujícím, aby si zvolil jízdné dle svých potřeb.
Pohanová: Dobrý den, rovnítko mezi tyto dva pojmy opravdu dávat nelze. Jak je ale uvedeno v článku, rozhodně se snažíme kvalitu neustále zvyšovat, posilujeme spoje, nasazujeme nová nízkopodlažní vozidla, která nám umožňují ve stále větší míře garantovat nízkopodlažní spoje dnes již prakticky na všech linkách a pod. Je zde třeba zmínit také noční a náhradní dopravu, řídící informační systém, který se stará o co největší přesnost spojů- Určitě by se na toto téma dalo diskutovat hodně dlouho, ale to by vyčerpalo čas i na ostatní dotazy.
6.4.2009 11:05