Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


On-line rozhovor

Jiří Pekárek, prezident České stomatologické komory

Jiří Pekárek
velikost textu:
vydáno 12.12.2007 12:00
Za co přesně budeme od ledna 2008 platit v ordinacích zubních lékařů, se ptejte v on-line rozhovoru šéfa stomatologické komory Jiřího Pekárka.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 12. prosince 2007 do 12:30

OTÁZKA: Dobrý den, Jirko. Máte rád sluníčko, kytičky, zvířátka a přírodu vůbec? Udělal jste si letos na jaře čas a vyrazil do přírody v rozkvětu a rozpuku? Pociťujete na jaře zvýšenou potřebu něhy? Xavon
Jiří Pekárek ODPOVĚĎ: Dobrý den Xavone, už se těším na jaro, něhy není nikdy dost :o) JP 12.12.2007 12:05
OTÁZKA: Jsou lepší a zručnější zubaři a nebo zubařky? Komu dáváte přednost vy? Petr
Jiří Pekárek ODPOVĚĎ: Dobrý den, jednoznačně dávám přednost zubním lékařkám, jsem takto zaměřen. Muži jsou stejně zruční, ale je jich méně. JP 12.12.2007 12:06
OTÁZKA: Dobrý den, jak to bude s preventivními prohlídkami. Pokud budu i nadále chtít chodit 2 x ročně, ač jsem přesáhl 18 let, kolik budu platit ? občan
Jiří Pekárek ODPOVĚĎ: Dobrý den, 30,- Kč v případě první prohlídky. Toť vše. JP 12.12.2007 12:07
OTÁZKA: Dobrý den. Bojíte se zubaře? T.
Jiří Pekárek ODPOVĚĎ: Dobrý den, ano, bojím se i zubařky :o) JP 12.12.2007 12:07
OTÁZKA: Dobry den, je pravda, že první návštěva u zubaře (prohlídka) v roce bude placená a další už budou zdarma? Dekuji Václav J.
Jiří Pekárek ODPOVĚĎ: Dobrý den, placen bude pouze regulační poplatek 30,- Kč. JP 12.12.2007 12:08
OTÁZKA: Jakou máte oblíbenou muziku? Petr
Jiří Pekárek ODPOVĚĎ: Dobrý den, děkuji za otázku. Jazz a soul. JP 12.12.2007 12:08
OTÁZKA: Dobry den. Myslite ze lze platit i jinou formou, nez cashem na miste? Treba bankovnim prevodem, elektronickou penezenkou nebo treba placenou smskou, pokud si lekar tyto sluzby sjedna? Co kdyz nebudu mit drobne v kapse a lekar nebude mit na vraceni.. Pedro
Jiří Pekárek ODPOVĚĎ: Dobrý den, určitě, záleží na dohodě mezi zubním lékařem a pacientem. JP 12.12.2007 12:08
OTÁZKA: Dobrý den, chci se zeptat komu vlastně ten poplatek skutečně připadne? Odvede se do zdravotní pojišťovny, státu nebo si ho ponechá přímo lékař jako další příjem? Karel
Jiří Pekárek ODPOVĚĎ: Dobrý den, poplatek zůstane lékaři jako jeho příjem. JP 12.12.2007 12:09
OTÁZKA: Vážený pane Pekárku, dobrý den. Co byste vzkázal lidem, kteří podepsali výzvu, aby lidé od nového roku neplatili poplatky, když si vlastně platí už zdravotní pojištění? Díky za odpověď Aleš Petrů
Jiří Pekárek ODPOVĚĎ: Dobrý den, každý má právo na vlastní názor. Nabádání k nedodržování zákona je však sporné. Poslanci a senátoři, kteří k tomu vyzývají mají imunitu, ne tak běžný občan. Pokud poslechne jejich rady, může na to doplatit. JP 12.12.2007 12:10
OTÁZKA: By mě spíše zajímalo, kde sehnat zubaře? V Ostravě věc nemožná. Mara
Jiří Pekárek ODPOVĚĎ: Dobrý den, znám ten problém, upozorňuji na něj více než 10 let. Je třeba spojit síly v tlaku na Vládu, aby tuto situaci řešila. Obraťte se, prosím, na Oblastní stomatologickou komoru v Ostravě, která vede seznam lékařů s volnou kapacitou. JP 12.12.2007 12:11
OTÁZKA: Fandím Vám :-) Hezké vánoce sdf
Jiří Pekárek ODPOVĚĎ: Dobrý den, děkuji, hezké Vánoce a hlavně klidný celý příští rok i Vám. JP 12.12.2007 12:12
OTÁZKA: Mám již několik keramických zubů a dva se trochu odštíply. Zubní lékařka mi je zabrousila, aby zmizely ostré hrany. Co s tím? Reklamace? Nechat si je vytahnout, opravit a dát zpět ...? Poplatky nebyly zrovna malé ... Čili obecně: Jak postupovat - reklamovat práci, když případná náprava je nejen náročná na čas, ale působí další nepříjemnosti a bolest? Mikasek
Jiří Pekárek ODPOVĚĎ: Dobrý den, z hlediska práva lze reklamovat pouze do půl roku. Omlouvám se, ale opravit zuby prostřednictvím mailu zatím neumím :o) JP 12.12.2007 12:13
OTÁZKA: KOlik stoji metalokeramicka korunka a kolik bude stat poacienta od noveho roku? klient
Jiří Pekárek ODPOVĚĎ: Dobrý den, cena metalokeramické korunky je určována zubním lékařem. Je povinnen Vás o ní dopředu informovat. Ceny jsou různé a situace se v této oblasti v příštím roce nemění. JP 12.12.2007 12:14
OTÁZKA: Dobrý den, mají už zubaři s ministerstvem ohledně poplatků vše vyřešeno, nebo zůstávají některé věci ještě k diskuzi? Tomáš Dvořák
Jiří Pekárek ODPOVĚĎ: Dobrý den, řekl bych, že vše podstatné je vyřešeno. Případné nejasnosti budeme řešit za chodu a budeme o nich informovat jak pacienty, tak lékaře. JP 12.12.2007 12:15
OTÁZKA: Dobrý den, v letošním roce jsem měla zánět zubu. Při čištění kanálků se zubní lékařce stalo, že se jí ten "čistící drátek" v kanálku zlomil a část mi ho tam zůstala. Proto jsem po dobu 2,5 měsíce každých čtrnáct dní chodila k zubaři a lékařka se snažila mi ten úlomek vytáhnout. Nepodařilo se, a jelikož mi ten úlomek nedělá problémy, zůstal mi v kanálku. Můj dotaz zní: Pokud by se tato situace stala v roce 2008, to bych za každou návštěvu zubní lékařce platila? Pokud ano, tak z jakého důvodu, má chyba to nebyla. Děkuji za odpověď a přeji hezký den Michaela Michaela
Jiří Pekárek ODPOVĚĎ: Dobrý den, za jednotlivé fáze ošetření zubního kanálku se regulační poplatek neplatí, pokud není současně provedeno vyšetření jiného problému. JP 12.12.2007 12:15

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.