OTÁZKA:
Vážený pane řediteli, nechci polemizovat o tom, zda je program od Vítkovice IT Solutions funkční – od 2. 1. mám tu čest s ním pracovat v aplikaci Zaměstnanost, takže dobře vím, že je to naprostý nedodělek, který nesahá OKpráci ani po kotníky a my se celou dobu trápíme, trávíme v práci zbytečnou spoustu času navíc. Jde mi o jinou věc. Vy jste v rozhovoru v ČT řekl, že když se nasazovala před lety OKpráce, byla situace stejná. Toto se ale vůbec nezakládá na pravdě, jak to můžete říci?! Tehdy to byl oproti dosavadnímu programu Košice kvalitativně obrovský skok dopředu a jediné, co jsme museli udělat, bylo ručně dostat do systému údaje týkající se podpor a samozřejmě data uchazečů velmi pozorně překontrolovat. To bylo vše! Program běžel a hned první výplaty proběhly bez problémů a chyb! Po dvaceti letech loajální a snad mohu říci poctivé práce na ÚP poslední rok naprosto frustrovaná, zklamaná a bezmocná, jaké jsme pro našeho zaměstnavatele – stát – onuce a jak arogantně se k nám chová.
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, ani zavádění OK systému nebylo bez problémů. I já jsem pamětník, což jistě dobře víte. Žádný zaměstnanec pro mne není s prominutím onuce, ale člověk, který svou práci vykonává řádně, ve prospěch klientů bez ohledu na své problémy. Pokud máte nějaké výhrady k mé práci, neváhejte mne kontaktovat, jsem připraven je s Vámi probrat.
1.2.2012 13:36