Novinky v obchodním centru Vaňkovka prozradí její šéf Kondrát

Martin Kondrát
velikost textu:
vydáno 16.9.2009 11:00
Nejen na dotazy o plánovaném rozšíření, ale i o dopadech hospodářské krize bude čtenářům iDNES.cz odpovídat ředitel Vaňkovky Martin Kondrát ve středu 16. září od 11:00.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 16. září 2009 do 11:20

OTÁZKA: Které nové fastfoodové řetězce ve Vaňkovce budou? Olio
Martin Kondrát ODPOVĚĎ: Chtěli bychom do Vaňkovky ještě pozvat Subway a Burger King. Vše záleží na výsledku právě probíhajících nebo budoucích jednání. Mimochodem, stávající nabídku v oblasti fasfoodových řetězců ve Vaňkovce považuji za velmi silnou. Svědčí o tom obrovské frekvece našich návštěvníků, které denně v oblasti našeho foodcourtu vítáme a obsloužíme. Je to vidět již pouhým okem, pokud k nám zavítáte....:-) 16.9.2009 12:54
OTÁZKA: Zkuste, prosím, být otevřený a napište mi, jak v praxi vypadá rivalita mezi Vaňkovkou a třeba Olympií. Jaké jsou vztahy s jejím vedením a podobně. Díky za upřímnost trapamapa
Martin Kondrát ODPOVĚĎ: Olympii považujeme za našeho nejvýznamějšího konkurenta v celé naší spádové oblasti. Repektujeme je a hodnotíme je jako velmi úspěšný projekt v celostátním měřítku. Management Olympie odvedl pro jejich investora velmi dobrou práci.Olympie se v rámci svého vývoje kontinuelně zlepšuje i na poli svých marketingových aktivit a nabízí také atraktivní mix nájemců. Vaňkovka je také velmi, velmi úspěšná, což nám umožňuje již 5 rokem vedle sebe velmi dobře prosperovat. Naše bohaté know-how a svým způsobem i originelní přístup k marketingu a komunikaci s veřejností, tak ty nám umožňují velmi úspěšně a bez problémů tak silnému hráči - jako je Olympie - konkurovat. V minulém roce nás nezávislá agentura Incoma Research vyhodnotila jako nejnavštěvovanější nákupní centrum mimo Prahu a v některých dalších kritériích jsme se umístlili dokonce na prvním místě v ČR. V jihomoravském regionu nás umístili na první místo pomyslného řebříčku mezi ostaními nákupními centry. To hovoří za vše. Obě nákupní centra mají velmi rozdílnou polohu a zaměřují se na poněkud odlišné cílové skupiny. Specializace, atmosféra a nájemní mix obou center je velmi odlišný, takže se vzájemě dobře doplňují v celé své spádové oblasti. Osobní vztahy s namagementem Olympie nepěstuji...:-).... ale respektuji je jako silné protihráče v "naší hře". 16.9.2009 13:14
OTÁZKA: Chodíte nakupovat i mimo vaše centrum, případně kam a co? živnostník
Martin Kondrát ODPOVĚĎ: Samozřejmě chodím nakupovat i mimo Vaňkovku, ale protože tam mám vše tzv. "po ruce" a udržuji si neustále velmi dobrý přehled, co se kde aktuelně nabízí a za kolik, tak tam uskutečňuji tak 99% všech svých osobních nákupů. Je to částečně výrazem mé osobní pohodlnosti, ale i fascinací fenoménem Vaňkovka, kterou mám moc rád pro její neopakovatelnou atmosféru a historii. Nakupovat chodím i do centra města, kde je velmi slušná nabídka zboží nebo do Avionu nebo i do Olympie, podle toho, co zrovna potřebuji. Myslím si ale, že v oblasti módy a módních doplňků nemá Vaňkovka konkurenci. Zajímavé je zajet se podívat za nákupy do Vídně a v poslední době mne připadá, že na poli maloobchodu "jde nahoru" i Bratislava, ale tam se do srovnání konečných spotřebitelských cen nepříznivě promítá nově zavedené EURo. 16.9.2009 13:32

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.