Šéfka BESIPu Zuzana Ambrožová diskutuje o nové kampani

Šéfka BESIPu Zuzana Ambrožová
velikost textu:
vydáno 1.10.2008 11:28
Ministerstvo dopravy doufá, že agresivní řidiče zastaví nová kampaň, v níž jsou v naturalistických spotech vyobrazeny reálné dopravní nehody. Za úspěch by považovalo, kdyby snížily nehodovost o 5 až 7 procent.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 1. října 2008 do 11:45

OTÁZKA: Vážená paní vedoucí, domnívám se, že kritici kampaně jsou v zásadě osoby typu "kdo nic nedělá nic nepokazí" a jsem rád, že VELKÉÉÉ BESIP takový není... Věřím, že tato kampaň přinese své ovoce a bude mít min. takový vliv na snížení počtu úmrtí jaký se objevil v médiích. Dotaz zní: Kolik klipů se v kampani celkem objeví, zda-li budou někde (a kde) "ke stažení" a hlavně v jakých časech a na kterých stanicích budou vysílány. Děkuji Práci ČEST a BANÍKU ZVLÁŠŤ!!! FCB
Šéfka BESIPu Zuzana Ambrožová ODPOVĚĎ: Děkuji za Vaši podporu a souhlasím. 1.10.2008 12:04
OTÁZKA: Dobrý den, zaráží mě, že "drsná kampaň" ohledně bezpečnosti na silnicích je hodnocená úřady pozitivně, zatímco reklamu na Parodontax úřady přikázaly změnit, resp. "zmírnit". Proč ta dualita v přístupu k jedné věci? Lidi šokovat, aby si uvědomili rizika. Díky za odpověď a zdravím. Václav
Šéfka BESIPu Zuzana Ambrožová ODPOVĚĎ: Možná je to dáno tím, že klipy zaměřené na bezpečnosti silničního provozu se týkají opravdu každého jednotlivce a nesnaží se prodat nějaký konkrétní produkt. 1.10.2008 12:05
OTÁZKA: Proč bylo nutné natáčet nové klipy? Existuje již řada profesionálně vyrobených, ke kterým nepochybně bylo možné zajistit vysílací práva. A abych se přiznal, některé jsem nedokázal dokoukat, jak byly věrohodné. Na rozdíl od toho v provedení pana Renče. doktor_bota
Šéfka BESIPu Zuzana Ambrožová ODPOVĚĎ: Odpověď viz výše. 1.10.2008 12:06
OTÁZKA: Dobrý den, chci Vám za kampaň poděkovat. Myslím si, že pokud se z ní nepoučí ti, co nejezdí předpisově, pak bude aspoň zdviženým ukazováčkem pro běžné řidiče, kteří si občas myslí, že svůj vůz zvládají lépe než si myslí. Už jenom to, že třeba se nebudou snažit předjíždět na přechodech a v křižovatkách zmenší počet dopravních nehod a snad i mrtvých. Petrušák
Šéfka BESIPu Zuzana Ambrožová ODPOVĚĎ: Děkuji za podporu. Více lidí s takovým přístupem. 1.10.2008 12:07
OTÁZKA: Dobrý den, myslím že represe je jen pro někoho - viz závod milionářů na dálnici. Karel
Šéfka BESIPu Zuzana Ambrožová ODPOVĚĎ: Opět to je otázka represe a měla by být směřována na Policii ČR. 1.10.2008 12:07
OTÁZKA: 150 milionu na něco, co by se dalo zrealizovat za pár set tisíc. To je slušný modrý tunel... Standa Dolinek
Šéfka BESIPu Zuzana Ambrožová ODPOVĚĎ: Financování preventivních kampaní v zahraničí je daleko dražší. Např. Španělsko vynaloží na informační kampaně 15 mil. EURO. 1.10.2008 12:09
OTÁZKA: Byla jste vy sama aktérkou dopravní nehody? Jak to dopadlo? Děkuji za odpověď Kristýna
Šéfka BESIPu Zuzana Ambrožová ODPOVĚĎ: Aktérkou dopravní nehody jsem nebyla a doufám, že se do takové situace nedostanu ani vinou svojí ani nikoho jiného. 1.10.2008 12:11
OTÁZKA: Zdravím, jezdím na silnici dnes a denně, a ze své zkušenosti můžu říct že hodně často jezdí jako dobytci podnikatelé v luxusních vozech s protekčními spz typu 4A4 4444, bohužel jde v tomhle státě za peníze koupit vše, včetně policajta. Na tyhle lidi podle mě nebude mít kampaň vliv. Jinak se mi kampaň líbí a držím palce. Honza
Šéfka BESIPu Zuzana Ambrožová ODPOVĚĎ: Díky za podporu. Doufám, že kampaň zafunguje i na tuto kategorii řidičů. Každý se přece bojí o život. 1.10.2008 12:12
OTÁZKA: souhlasím. Ještě jste na konec těch spotů měli dodat něco ve smyslu " zabil jsi ale neboj jsi v čechách, dostaneš podmínku max rok nepodmíněně a na půlce tě pustíme za dobré chování" martin
Šéfka BESIPu Zuzana Ambrožová ODPOVĚĎ: Otázka je spíše směřována na Ministerstvo spravedlnosti. 1.10.2008 12:14
OTÁZKA: Osobne si myslim, ze na ridice, kteri jezdi jako tzv. hovada tato kampan nebude mit zadny vliv, protoze jsou to absolutne vylizani dementi. Navic na internetu takovych klipu kolujou tisice, takze opet vyhozene penize SZYslak
Šéfka BESIPu Zuzana Ambrožová ODPOVĚĎ: Odpověď viz výše. 1.10.2008 12:15
OTÁZKA: Dobrý den, jako studentka marketingových komunikací musím říct, že kampaň a to drná kampaň je jedna z možností jak na neukázněné řidiče zapůsobit. Zajímalo by mě, která agentura spoty a printy vymýšlela a jak dlouho bude kampaň běžet. Děkuji
Šéfka BESIPu Zuzana Ambrožová ODPOVĚĎ: Kampaň realizuje agentura Euro RSCG a potrvá do konce roku 2010. Díky za Vaši podporu. 1.10.2008 12:15
OTÁZKA: Proc maji normalni lide jezdit podle predpisu, kdyz si "honorace" jezdi jak chce a navic ji to prochazi? SZYslak
Šéfka BESIPu Zuzana Ambrožová ODPOVĚĎ: Dodržování pravidel platí pro všechny! 1.10.2008 12:17
OTÁZKA: Samozřejmě že vaše ministerstvo řeší represe. Minister je náš zvolený zástupce a jako člověk od fochu má možnost iniciovat změny tak prosím neříkejte že to MD neřeší. Je to nesmysl. Děkuji Michal
Šéfka BESIPu Zuzana Ambrožová ODPOVĚĎ: Ministerstvo dopravy je podle zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích zodpovědné za provádění prevence. Represe a dohled řeší Ministerstvo vnitra. Samozřejmě je v kompetenci Ministerstva dopravy iniciovat změny zákonů a tak činí. 1.10.2008 12:19
OTÁZKA: Dobrý den, nevíte proč se v médiích více než o kampani hovoří o tom komu byla svěřena řežie klipů - které jsou pouze částí této kampaně a proč se musí platit za tv spoty vysílací čás, když se jedná a "službu veřejnosti"? btw. o účinnosti kampaně nepochybuju, sám jsem se po shlédnutí Britských klipů začal poutat pásy i na zadních sedadlech a pokud nejsou připoutaní všichni, tak se jako řidič nerozjedu... držím palce a jen houšť a ve větších kapkách Troll
Šéfka BESIPu Zuzana Ambrožová ODPOVĚĎ: Děkuji za podporu. Také je nám líto, že se neřeší kvalita kampaně, ale pouze jméno režiséra, který je jen dílčí nepatrnou součástí celé akce. 1.10.2008 12:21
OTÁZKA: Dobrý den, mám pocit, že 150 milionů Kč bylo vyhozeno z okna. TAkové klipy piráty silnic zcela určitě nezastraší. Pan plk. Mgr. Ing. doc. atd. Červíček žije mimo realitu. Daleko užitečnějčí by bylo těch 150 mega dát policii na výbavu a platy, aby posílily počty policistů na silnicích. Jak si myslíte, že tato kampaň konkrétně odradí bezohledné, arogantní a namachrované debílky, kteří si za všech okolností myslí, že jim se to stát nemůže, že oni jsou bozi a ostatní jsou jen plebs? BAryk
Šéfka BESIPu Zuzana Ambrožová ODPOVĚĎ: Odpovězeno viz výše. 1.10.2008 12:22

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.