Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 17. dubna 2007 do 11:11
OTÁZKA:
Dobrý den, doufám, že už jste se rozkoukal a víte která bije. Každý den jsou v ranní špičce autobusy plné důchodců. Pokud by důchodci jezdili zadarmo jenom mimo špičku, DPP by utržil a srazil špičku, pracujícím by se ulevilo a důchodcům ta samoobsluha neuteče. Co Vy a DPP na pásmové jízdné?
Mirek

OTÁZKA:
Prohlížím si právě internetovou NÁRODNÍ DATABÁZI OBČANSKÝCH PODNĚTŮ a překvapil mne text podnětu č.j. 2007 04 08 14 33 49. Spokojíte se (tak jako ředitel Dopravních podniků města Plzně) s odměnou v průměru 15 tis. Kč za každý pracovní den v roce ?
Cestující

OTÁZKA:
Dobrý den,
Gratuluji a přeji mnoho úspěchů v nové a pro nás Pražany velmi důležité funkci.
Dotaz č.1:
Budete nadále protěžovat tuzemského výrobce rádoby moderních vozidel v tramvajové dopravě a domácí firmičky s neustále rekonstruujícími, ale bohužel zastaralými vozidly, anebo se konečně dočkáme vozidel, které patří k běžnému evropskému trendu začátku 21 století?
Dotaz č.2:
Budou na metru trasy B zavedeny kratší intervaly, které jsou bezkonkurenčně nejdelší ze všech provozovaných tras, nebo setrváte na kultuře socialistického způsobu dopravy odpovídající vozům na této trase standardním, a neustále pozměňovaným interiérem plzeňského modernizátora, který nám chce za nemalý peníz namluvit, že jde o metro výrobce firmy Siemens, nebo se tady též dočkáme nových skutečně moderních vozů, které si snad jako Vaši zákazníci zasloužíme?
Děkuji předem za odpovědi.
amina

OTÁZKA:
Dobrý den pane řediteli. To je PRIMA, že odpovídáte čtenářům :-) Už jste se někdy o víkendu dopoledne projel tramvají číslo 7 dejme tomu z Vršovic na Anděla. Moc PRIMA zážitek. Absolutně nechápu, proč na tak frekventované lince jezdí o víkenu jen jeden vůz... Ze všeho nejvíc to připomíná pojízdnou krabičku sardinek. Možná by stálo zato přehodnit způsob víkednového nasazení spojů.
sedmička

OTÁZKA:
Dobrý den, pane Dvořáku! Co si myslíte o tom, že Dopravní podniky by měly podporovat ekologické způsoby dopravy, to znamená snažit se nalákat cestující, aby do práce nejezdili autem a ne stále zvyšovat jízdné! Už teď je pro některé pražské řidiče prostě výhodnější jezdit po městě autem než tramvají. Co na to říká magistrát, který vás určitě částečně dotuje?
Nováková

OTÁZKA:
Jak casto pouzivate MHD ? Jezdite do prace MHD nebo autem ?
Petr

OTÁZKA:
Řikate že spokojenej zaměstnanec se rovná spokojen zakozník ale jak muže být spokojen zaměstnanec když platy v DPP rostou velice pomalu už několik let? vyjimka byl předminulej předvolební rok
člen ČSSD

OTÁZKA:
Dobrý den pane Dvořáku, chtěl bych Vám popřát ke jmenování ředitelem Dopravního podniku. Chci se zeptat jestli budete přenášet do Pražské MHD zkušenosti z MHD jiných evropských měst, případně, jestli se chystáte na cesty s takovouto náplní?
Miroslav Oupic

OTÁZKA:
Dobrý den. Prakticky kažý den teď potkávám v ulicích novou tramvaj Porsche. Kolik jich momentálně v Praze jezdí a kolik jich bude jezdit do konce roku? Děkuji.
anonym

OTÁZKA:
Dobrý den, zajímalo by mne, jestli jste zastáncem posílení podílu železnice v pražské dopravě? Podle mého osobního názoru má totiž velký, ale nepříliš využitý potenciál.
Také by mne zajímalo, jestli sám hromadnou dopravu používáte?
Děkuji.
Martin

OTÁZKA:
Prijde Vam stav prazske MHD v poradku? Intervaly, kvalita, cistota, atp? Me po zkusenostech s ostatnimi mesty Evropy opravdu NE! Co vsechno hodlate zmenit?
Ondrej

OTÁZKA:
Dobrý den,
lze nekde zjistit termin otevreni stanice v Hostivari?
Dekuji za info
Tomas

OTÁZKA:
Dobrý den,
to teda koukám kde to ředitelujete, škoda, že jste musel odejít z primy, byl jste nejlepší ředitel současných televizí. Tak vám můžu jen popřát at se vám v práci líbí a pořádně to tam pročísněte ;-)
Martina

OTÁZKA:
Dle §151 zákona 137/2006Sb. (zákona o zadávání veřejných zakázek) je zřejmé, že veškerou odpovědnost za dodržování tohoto zákona nese zadavatel. Mimo jiné tento zákon je velmi dobrým nástrojem pro snižování nákladů na pořízení stavebních prací, služeb a dodávek a ještě k tomu způsobem transparentním a nediskriminačním.
Uvažujete o zřízení nějakého nevelkého, speciálního útvaru v DP, který by tuto odpovědnost za DP měl v kompetenci nebo touto oblastí pověříte některý již existující útvar?
(DP hl.m. Prahy, a.s. byl v roce 2005 z finančního hlediska 5. nejvýznamnější zadavatel v ČR!)
Děkuji za odpověď
ED

OTÁZKA:
Jaké jsou Vaše priority při rozvoji současné sítě metra?
Lenka

předchozí | 1 2 3 | další |