V nové podobě Víkendu najdou čtenáři v každém čísle silný příběh a poutavý rozhovor. Úplnou novinkou je rubrika Inspirace, která provází novinkami v designu, módě či gastronomii, testuje nová auta a zkouší restaurace, o kterých se mluví.
"Čtenáři se mohou těšit i na ostrý sloupek módní blogerky Ady, která na oblečení Čechů nenechává nit suchou," přibližuje Vladan Šír nový obsah.
Čtenáři dále najdou ve víkendu Cestování s tipy a užitečnými radami pro výlety po Česku i v zahraničí. Novou podobu dostaly také sekce Scéna a Kavárna. K novinkám ve Scéně patří například sloupek věnovaný víkendovému televiznímu programu, který píše kritička Mirka Spáčilová nebo stránka věnovaná výběru z knih, které se čerstvě objevují na pultech knihkupectví.
Novinky najde čtenář také v sekci Kavárna, jež je věnována esejům a textům k zamyšlení. Na stránkách věnovaných křížovce a sudoku přibyla soutěž o ceny.
Magazín Víkend se v posledních měsících těší rostoucí přízni čtenářů. Zatímco v polovině roku 2011 ho četlo v průměru 464 tisíc lidí, podle posledních dat Media Projektu za 4 čtvrtletí 2011 a 1. čtvrtletí 2012 už měl 486 tisíc čtenářů.
"Za to našim čtenářům patří velký dík, změnu děláme i proto, abychom jim přinesli ještě zajímavější, pestřejší a osobnější sobotní čtení, které jim bude dělat radost," uvedl člen šéfredakce MF DNES Tomáš Vocelka.