Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Nova se bojí závažných kauz, tvrdí její někdejší hvězda

  2:54aktualizováno  2:54
Jan Tuna se ostře opřel do svého bývalého zaměstnavatele. V současných zprávách na Nově bych nebyl schopen fungovat, řekl iDNES.cz. Nyní se prý soustředí na moderování diskusního rozhlasového pořadu a přípravu reportáží pro lifestylový magazín na konkurenční Primě.

Jan Tuna ostře kritizuje Televizní noviny na Nově, ve kterých dříve pracoval. | foto: Frekvence 1

Jan Tuna se otevřeně opřel do nejsledovanější zpravodajské relace v Česku, do Televizních novin na Nově.

Nynější šéfové zpravodajství Petr Mrzena a Martin Ondráček se podle něj nechtějí věnovat závažným kauzám.

"Snaha do ničeho nešťourat je z Televizních novin hodně vidět. Ani angažování kolegy Hynka jim nepomůže, Nova se snaží ´hlavně nikomu nevadit´," nebral si Tuna servítky.

"Účastnit se zpráv, které přinášejí živé vstupy ze hřbitova na dušičky nebo z domova šťastné liberecké rodiny během Mikuláše, to vážně nemusím," dodal pro iDNES.cz.

Ředitel nově zřízené sekce zpravodajství a publicistiky TV Nova Martin Ondráček je Tunovými výroky zděšen. "Slova pana Tuny mi přijdou naprosto nechutná, je to absolutní vrchol demagogie," reagoval.

"Proč bych jinak přijímal pana Hynka, nejlepšího investigativce v zemi?" ptá se dále. (O přestupu Jiřího Hynka z ČT do Novy čtěte zde.)

Zatím je mi dobře, říká Tuna
Po odchodu z postu šéfreportéra Novy dostal Tuna řadu nabídek. Mezi nimi i na práci pro blíže neurčenou politickou stranu.

Nakonec se rozhodl pro moderování prestižního diskuzního pořadu celoplošné rozhlasové stanice Frekvence 1.

A hned ve své první relaci přivítal v křesle pro hosta předsedu ČSSD Jiřího Paroubka, s nímž se dostal ještě coby reportér Novy do ostrého sporu. Jeho důsledkem bylo Tunovo sesazení z postu šéfreportéra. Tuna se s tím nesmířil a z Novy úplně odešel. - více zde

Bez práce v televizi ale Tuna dlouho nezůstal. Koncem ledna začal spolupracovat s produkční firmou Real TV, která pro TV Prima vyrábí na klíč pořad Top 10.

"Přijde mi to jako zajímavá kombinace dvou prací. Na jedné straně dělám prestižní diskuzní pořad a na druhé připravuju zhruba dvě reportáže pro Top Ten na méně závažná témata. Navíc mám čas na svého malého syna," vysvětluje Tuna.

O hlubší spolupráci s Primou ovšem zatím neuvažuje. Stejně k Tunovi přistupuje i vedení druhé nejsledovanější soukromé televize. "Momentálně s ním o ničem nejednáme," potvrdila mluvčí Primy Jana Malíková.

Autor:






Hlavní zprávy

Další z rubriky

Předseda hnutí ANO Andrej Babiš se raduje z vítězství ve volbách do Poslanecké...
Máme blízko k ODS, hnutí STAN i Pirátům, rozkrývá své plány Babiš

Šéf ANO Andrej Babiš už nechce vládu, jako je ta stávající, ve které sedí tři strany. To by považoval za ztrátu času. „My máme blízko k ODS, ke hnutí STAN i k...  celý článek

Milan Brázdil (ANO 2011).
Místní špičky ANO ve volbách nechtěly „sběrače kroužků“, opět je přeskočil

Titul volební skokan by si mohl dát před jméno kandidát ANO z Olomouckého kraje Milan Brázdil. Už ve třetích volbách posbíral v kraji od voličů nejvíc kroužků....  celý článek

Předseda ČSSD Lubomír Zaorálek odpovídá na dotazy novinářů před Lidovým domem v...
Mění se doba a bude se muset změnit i ČSSD, řekl k neúspěchu Zaorálek

Volební lídr ČSSD Lubomír Zaorálek věří, že příčina jejich neúspěchu je v nedostatečné komunikaci s lidmi. Domníval se, že politiku je možné dělat v pracovně,...  celý článek

Utýrala holčičku v pěstounské péči. Musíme teď zpřísnit zákony?
Utýrala holčičku v pěstounské péči. Musíme teď zpřísnit zákony?

Tragický případ z minulého týdne nejspíš pohne českými zákony o pěstounské péči.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.