Když koncem dubna televize Nova odvysílala poslední díl pořadu Na vlastní oči, slibovala, že se na obrazovku vrátí hned v září po letní pauze. Relace měla po odchodu otců zakladatelů Josefa Klímy a Radka Johna projít kosmetickou změnou.
Návrat Očí ale provází řada komplikací. Nově se nedaří doplnit tým k Marcele Sobotkové a Stanislavu Motlovi ani nalézt vhodnou novou polohu pořadu. Do konce roku se ho diváci zřejmě nedočkají.
"Když jsme Oči stahovali z vysílání a dohadovali se na tom, že provedeme nějaké změny, tak jsme si říkali, že by to mohlo být teď v září. Teď už je jasné, že to tak nebude. Zatím nevznikl model, za který bychom dali ruku do ohně," řekl Ondráček odbornému serveru Digizone.cz.
|
Kdysi vlajková loď novácké publicistiky se poslední roky potýkala s klesající sledovaností. Diváci jsou podle Ondráčka unavení, přesycení informacemi a večer už nemají náladu sledovat čtyřicetiminutové Oči, které je utvrdí v tom, že "nežijí v nějakém právním státě a že tu není všechno v pořádku".
"Když se podíváte na časopisy, které se kdysi profilovaly jako investigativní, o čem píšou dnes, máte jasnou odpověď. Lidi investigativní žurnalistika nebaví. Jsou jí strašně přesycení; a já se jim nedivím," dodal šéf nejsledovanějšího zpravodajství v zemi.
Naznačil, že se Nově navíc nedaří prodat reklamní čas spojený s touto relací. "Myslím si, že bychom spočítali na prstech jedné ruky klienty, kteří by chtěli mít reklamu okolo Očí. Ale já se jim nedivím, má to svoji logiku," řekl Digizone.cz.