Ze začátku jsem byl ještě klidný. Ohlásil jsem zmíněnou závadu na příslušná telecomí místa a s důvěrou jsem čekal na nápravu, která mi byla okamžitě přislíbena. Dnes, 5.9.2002, kdy jsem volal do Českého Telecomu počtvrté, již zdaleka klidný nejsem. Má těžce nemocná žena totiž v žádném případě nemůže doběhnout k zvonícímu telefonu, protože "sofistikovaný" systém MEMOBOX nechá zazvonit telefon 5x (cca 20 vteřin)a pak nasadí ohlašovací tirádu. Má žena je tak přes den trvale odříznuta téměř od všech příchozích hovorů a všichni volající přispívají nedobrovolně k plynulému zisku českému telefonnímu monopolu.
Docela by mě zajímalo, z kolika lidí si takto udělal v poslední době Telecom dojnou krávu !?
- úterý 10. září 2002
- 5