Svou službu nazvala AHOJ. Za jednorázový registrační poplatek 490 korun nabízí telefonním účastníkům v některých případech až o čtyřicet osm procent levnější hovory. Místní, meziměstské, zahraniční, do mobilních sítí i pro připojení k internetu. K tomu též e-mailem nebo na webové stránce podrobný výpis hovorů. Firma počítá, že jí bude pro funkci telefonního operátora stačit pět desítek zaměstnanců.
„Abyste poskytovali kvalitní a levné telefonní služby, nemusíte sedět ve velké prosklené budově s výhledem na Hradčany. Umístěním centrály na Moravě jsme nejen drasticky snížili provozní náklady, ale zformovali jsme tým motivovaných odborníků, kteří našli uplatnění i bez přestěhování do Prahy,“ říká výkonný ředitel Oleg Vojtíšek.
Podle něj trvala příprava na zahájení provozu zhruba tři čtvrtletí. Společnost má licenci na poskytování telefonních služeb pro celé území republiky na dobu dvaceti let.